anoniem Geplaatst: 6 augustus 2007 Delen Geplaatst: 6 augustus 2007 Kan je op alle moederborden Dual core gebruiken. Ik heb hier nog een pc van 2 jaar oud en wil er graag dual core op. Zou dat kunnen? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2007 Kijk of je bij de fabrikant van het bord een cpu support lijst kunt vinden. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2007 Maar ik weet niet welk moederbord het is omdat het van een 2 jaar oude acer aspire is en er zijn zoveel acer aspire's :-? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2007 regel het programma everest van [url=http://www.lavalys.com/]lavalys[/url] deze laat je zien welk moederbord je hebt. als je een socket 775 hebt kan je die dual core meestal toch wel gebruiken (pin me er niet op vast) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2007 Waarschijnlijk wel pentium d. Acer gebruikt waarschijnlijk oem moederborden, dus betwijfel ik of je daar info over kunt vinden, anders dan bij acer. Hou er trouwens rekening mee, dat vervangen van een processor alleen, vaak niet zoveel zin heeft. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.