Ga naar inhoud

M'n laptop (toshiba satellite A100-683) upgraden?!

Aanbevolen berichten

hallo allemaal!, ik heb een vraagje kun je een laptop als deze upgraden of overklokken? ben erg ben benieuwd naar julllie antwoorden. PS: heb de 3D marks '03 al gedaan score was: [url]http://service.futuremark.com/orb/resultanalyzer.jsp?projectType=10&XLID=0&UID=10389699[/url] is beetje laag of niet.... zou graag willen dat ik er bvb crys op kan spelen.. :D
Link naar reactie
overklokken zou ik niet doen, omdat dat meer warmte met zich meebrengt en de laptop die niet kwijt kan. Verder kan je hem niet upgraden. Laptops zijn niet echt gemaakt om te gamen, omdat gamen nou eenmaal niet samen gaat met energiezuinig, wat weer nodig is als je op een accu wil werken. Crysis kan je helaas denk ik vergeten op deze laptop....
Link naar reactie
nee ik bedoel dat ik niet weet welke upc ik er het best in kan zetten, het inbouwen moet wel lukken. deze zit er nu in: Genuine Intel(R) CPU T2250 @ 1.73GHz welke kan ik er het beste voor in de plaats zetten dan? Genuine Intel(R) CPU T2400 @ 1.83GHz Genuine Intel(R) CPU T2300 @ 1.66GHz of een heel andere?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...