anoniem Geplaatst: 5 augustus 2007 Delen Geplaatst: 5 augustus 2007 hallo allemaal!, ik heb een vraagje kun je een laptop als deze upgraden of overklokken? ben erg ben benieuwd naar julllie antwoorden. PS: heb de 3D marks '03 al gedaan score was: [url]http://service.futuremark.com/orb/resultanalyzer.jsp?projectType=10&XLID=0&UID=10389699[/url] is beetje laag of niet.... zou graag willen dat ik er bvb crys op kan spelen.. :D Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2007 overklokken zou ik niet doen, omdat dat meer warmte met zich meebrengt en de laptop die niet kwijt kan. Verder kan je hem niet upgraden. Laptops zijn niet echt gemaakt om te gamen, omdat gamen nou eenmaal niet samen gaat met energiezuinig, wat weer nodig is als je op een accu wil werken. Crysis kan je helaas denk ik vergeten op deze laptop.... Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2007 Je kunt het geheugen uitbreiden of de harde schijf vervangen. Als je erg avontuurlijk bent is de CPU soms ook te vervangen door een sneller model van hetzelfde type, maar de beperkende factor is waarschijnlijk de videokaart en die is onupgradebaar. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2007 ok dankjewel voor jullie antwoorden!! hebben jullie nog tips voor het veranderen van instelling door alles wat beter te laten werken? PS:waar kan ik de CPU laten upgraden?? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2007 Ik zei dat je daar erg avontuurlijk voor moet zijn. Het betekent dat je zelf de laptop openmaakt en de CPU vervangt door een geschikt exemplaar. Het kan, maar je moet het zelf doen en het is veel lastiger dan een CPU upgrade in een desktop. Bovendien zijn mobile CPU's duurder. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2007 oke maar ik zou mijn god niet weten welke cpu er dan in moet maar ik zou het internet wel even rondsnuffelen! dankje! Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2007 Als je dat niet weet raad ik je vanwege gebrek aan technische kennis/ervaring af eraan te beginnen. Je loopt kans je laptop onherstelbaar te beschadigem Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2007 nee ik bedoel dat ik niet weet welke upc ik er het best in kan zetten, het inbouwen moet wel lukken. deze zit er nu in: Genuine Intel(R) CPU T2250 @ 1.73GHz welke kan ik er het beste voor in de plaats zetten dan? Genuine Intel(R) CPU T2400 @ 1.83GHz Genuine Intel(R) CPU T2300 @ 1.66GHz of een heel andere? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.