Ga naar inhoud

Beko WMD 15105 T werkt niet goed meer!


Marije-2

Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds twee weken geeft mijn was machine telkens een storing. Wanneer ik het wasprogramma start, gaat hij aan de gang, valt na zo\'n 10 sec uit, en begint dan opnieuw. Dit blijft zich herhalen. Ik heb een vermoeden dat dit een elektronisch probleem is, een printplaat of iets dergelijks. Mijn vraag is wat het ongeveer zou gaan kosten om dit te laten repareren? De wasmachine is overigens ongeveer 2,5 jaar oud. De winkel waar hij vandaan komt, bestaat helaas niet meer.
Link naar reactie
Probeer eens een ander stopcontact. Als dit niet helpt dan bestaat de kans dat de aan/uit schakelaar of deur vergrendeling defect is. Ik heb echter geen documentatie van deze machine en weet niet of deze machine een echte aan/uit schakelaar heeft. Kijk op de site van http://www.asogem.nl/distributors.php wie BEKO in uw omgeving levert. Ook al is de garantie van 2 jaar voorbij dan hoeft u nog niet de volledige reparatie kosten te betalen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...