Ga naar inhoud

LG WD-16341(6) FD Start niet !


Karim-2

Aanbevolen berichten

Probeer het nogmaals maar dan met de deur open. Krijg je dan wel een foutmelding op het display? Probeer ook een basis test. - Zet de machine uit. - Druk de knoppen Intensief en Spoelstop samen in en houd deze ingedrukt. - Zet de machine aan. - Laat de knoppen Intensief en Spoelstop los. - De zoemer moet nu 2 keer zoemen en alle lampen moeten nu aan gaan. - Druk 1 op Start/Pauze: De trommel moet nu links om gaan draaien. Klopt dit? Zet de machine weer uit.
Link naar reactie
Bedankt voor uw reactie. Ik heb de deur open gelaten maar nog steeds geen foutmelding. Bij de basis test. -Als de machine uit staat en ik de knoppen indruk, gaat het ding niet aan. - Als ik hem aan zet en dan de knoppen indruk, hoor ik twee keer een klein piepje. - Verder reageert de machine niet, hij doet helemaal niks. - Wat vreemd is dat alles normaal lijkt te functioneren. De lampen staan aan enz. klaar voor gebruik. Als je dan een programma kiest en op start drukt, gebeurt er niks. - Is hij nu echt kapot?
Link naar reactie
Bedankt voor de hulp. Het is al gelukt. Ik heb de stekker van de wasmachine eruit getrokken. Daarna op de knop gedrukt en zag dat de wasmachine nog 5 seconden aan bleef, ondanks dat de stekker eruit was. Nadat deze stroom geheel weg was gegaan, heb ik de stekker er weer in gedaan en aangezet en hij deed het toen wel.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...