Ga naar inhoud

Miele Wasmachine W 149 start niet


High-Five

Aanbevolen berichten

Mijn Miele wasmachine W149 wil niet starten. Als ik de wasmachine aanzet, gaat het knopje van start knipperen en dus niet voluit branden. De andere lampjes op de machine zoals waar je de keuze van het toerental kan maken gaan niet branden. Als ik op het knipperende start knopje druk gebeurt er niets. Wie kan mij vertellen wat er aan de hand kan zijn en wat ik er aan kan doen. Alvast Bedankt.
Link naar reactie
Ik heb inmiddels de handleiding gelezen en gezien dat de oorzaak van het probleem is dat de binnendeksel van de wasmachine niet goed dicht zit. De binnendeksel zit wel goed dicht, dus ik denk nu dat er een kontaktpuntje is afgebroken, zodat de machine denkt dat de binnen deksel niet goed dicht zit.
Link naar reactie
Harry. Bedankt voor je antwoord. Ik heb met de botte punt van een mes nog eens gedrukt in dat gleufje waar de binnen deksel indrukt. Volgens mij zitten er zowel links als rechts (2) in dat gleufje contactpuntjes die ingedrukt moeten worden. Iig doet hij het nu (voorlopig) weer! en ik verwacht dat het een kwestie is van een contact puntje dat niet goed werd ingedrukt. Het kan ook iets anders zijn, maar dat zien we in de toekomst wel. :)
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...