Ga naar inhoud

centrifugeren


Y-Moonen

Aanbevolen berichten

ik heb eenbauknecht WA5760 . Hij wast, spoelt en pompt water gewoon weg, echter centrifugeert niet. Nu zag ik dat het lampje \"deur open\" knipperde en dat ik de deur tijdens het draaien gewoon kan openen. Weet natuurlijk niet of dit al zo was toen ik hem overnam van iemand anders. Als ik het programma \"kort centrifugeren\" en het programma \"spoelen en lang centrifugeren\" laat lopen is het precies hetzelfde. De was is kletsnat. Wat kan het probleem zijn? Ik heb het water via de stop onder allemaal eruit laten lopen en gevoeld of er iets in de afvoer zit, maar dat is niet zo. De afvoerslang heb ik nog niet gecontroleerd, aangezien het wat gewoon afgepompt wordt. Heb een gezin met kinderen met defensie kleiding en kan dus absoluut niet zonder wasmachine, dus gaarne uw advies.
Link naar reactie
Tijdens de hele wasbeurt moet de deur vergrendeld zijn. Als de deur niet vergrendeld is gaat hij ook niet centrifugeren en word de maximale water temperatuur ook maar 40 graden. Lijkt op defecte deurvergrendeling of de aansturing hiervan. Voer de testen eens uit die in deze http://elektrotanya.com/bauknecht_wak7950-nl.pdf/download.html staan. Is een ander model maar de testen zijn volgens mij gelijk. Site is traag, even wachten en dan rechts onderaan kiezen voor \"Get Manual\"
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...