Ga naar inhoud

Defecte pomp


Niet-1

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Momenteel staat mijn wasmachine aan alle kanten open omdat ik denk dat de pomp defect is. Ik weet niet meer hoe ik verder moet, de pomp is bijne niet te benaderen. De voorkant van de machine hangt nu aanKOl het rubber waardoor ik er niet goed bij kan. Graag advies. Het gaat om een AEG Oko-Lavamat 72738 update. Groet Loet
Link naar reactie
Bedankt Harry, De machine stopt bij het spoelen; er komt wel water in maar gaat er niet meer uit, vandaar mijn gedachte dat het de pomp is. Ik denk trouwens dat ik beter een nieuwe machine kan kopen omdat deze toch zo\\\\\\\'n jaar of 9 oud is. Ik heb nog geen flauw idee welke we moeten aanschaffen, heb je nog een advies? Groet, Loet
Link naar reactie
Na 9 jaar een machine vervangen omdat je problemen hebt met afpompen is wel erg rigoreus. Probeer de foutcode eerst eens uit te lezen. Zet de machine op 60 graden bont en start hem op. Als hij begint te werken druk dan de toetsen Voorwas en Inweken samen in en houd deze ingedrukt. Als het goed is krijg je nu een foutmelding in het display of gaan de lampjes Einde en Start/Pauze knipperen. Wat is de foutcode of knipper code?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...