Ga naar inhoud

Slechte machine


Hugo-Messer

Aanbevolen berichten

Twee en half jaar deze wasmachine gebruikt en hij kan naar de vuilstort. Tijdens het wassen in de afgelopen jaren, kwam er ook een dikke laag vuil aan de buitenkant van de trommel (kan aan ons gelegen hebben maar we hebben dit nooit eerder gehad). Ik vind het erg slecht dat zo\'n machine er na ruim twee jaar al mee op houdt. Volgende wordt een duurdere en van een groter merk.
Link naar reactie
Ik heb er een reparatie man naar laten kijken en die gaf aan dat hij uit de lagers is gelopen en dat dat \\\\\\\\\\\\\\\'fataal\\\\\\\\\\\\\\\' is. Hij loopt nu de hele tijd uit de aandrijfriem. Het vuil was een soort dikke laag vettigheid of wasmiddel aan de buitenkant van de trommel. Het kan zijn dat dit aan onze aansluiting ligt, maar zelfs als we hem een paar keer op 90 graden zonder iets erin lieten draaien bleef dit gebeuren. Ik heb hem via internet besteld, dus vraag me af of ik iets bij de leverancier voor elkaar kan krijgen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...