Ga naar inhoud

miele wasmachine problrrm


ruud-66

Aanbevolen berichten

mijn miele W2203 de controlelampje watertoevoer knippert en vervolgens verschijnt de bekende ----- (streepjes) op de display Volgens nuttige tips van miele is de filter van de watertoevoer verstopt. Ik heb beide filters schoongemaakt, maar het probleem is niet verholpen. Wat zou het dan moeten zijn?
Link naar reactie
Is dit zowel bij voor als hoofdwas? Zo ja dan is de watertoevoer uit de kraan niet voldoende. Komt er een flinke straal water uit de kraan als je de machine afkoppelt ? Wat bedoel je met beide filters? Deze machine heeft toch AquaStop, dus een grijs blok aan de kraan? Dan is er maar 1 filter waar je bij kunt.
Link naar reactie
Dag HarryO Bedankt voor jouw reactie. Er komt voldoende waterstraal uit de kraan. Fitertjes zitten in de watertoevoerslang en één in de wasmachine waar de slang aangekopeld wordt. Probleem begint bij het opstarten van de wasprogramma en enkeletellen later verschijnt de melding van de storing (knipperende controlelampje en de streepjes op de display gr. Ruud
Link naar reactie
Ik wil ook nog bij zeggen dat wanneer ik de wasmachine aanzet en de wasprogramma instel maakt hij het bromgeluid om te gaan te gaan draaien dit blijft hij doen waarbij de groene startlampje blijft knipperen. Op het moment dat ik de starttoets indruk komt wat water in de wasmachine en maar het bromgeluid blijft aanhouden en de trommel draait niet. Vervolgens verschijnt de bekende storing melding.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...