Ga naar inhoud

probleem AEG Lavamat54840


Cees-7

Aanbevolen berichten

het volgende zet de programma schakelaar op60graden machine neemt geen water gaat pompen en blijft pompen moet hem op uit zetten om hem te laten stoppen zet ik de machine op de stand centrifugeren gaat hij meteen pompen en stopt niet moet ook op uit gezet worden heb de pretorstaatslang schoongemaakt hielp niet zou de prestorstaat defekt zijn? is niet te meten,meetpennen kunnen niet bij de contacten komen heb zelf het idee dat de prestorstaat defect is wie kan mij raad verschaffen wat te doen om dat zeker te weten.
Link naar reactie
Sluit alles weer aan zoals het zat. Probeer de foutcode eens uit te lezen. Kies voor 40 graden katoen en zet hem aan. Even wachten en dan de knoppen Start/Pauze en Supersnel indrukken en minimaal 5 seconden ingedrukt houden. Het display geeft nu een fout code aan. Druk nogmaals op Supersnel, je krijgt dan mogelijk nog een foutcode. Druk nogmaals voor de 3de foutcode. Mogelijk krijg je geen melding in het display maar gaat het Start/Pauze lampje geel/rood of rood/groen knipperen. Wat zijn de fout codes op het display of de kleur en het knipper patroon van het Start/pauze lampje?
Link naar reactie
Laatste poging: Zet machine uit, programma knop op uit stand. Druk de toets Start/Pauze en de toets links hiervan in en hou deze ingedrukt. Draai de programma knop met de klok mee naar de 1ste positie. Er gaan nu een aantal lampjes knipperen. Laat de toetsen los. Draai de programma knop met de klok mee naar de 10de positie. Welke lampjes gaan er nu knipperen, welke kleur en hoe vaak? Draai de programma knop met de klok mee naar de uit positie.
Link naar reactie
er is het volgende verandert de machine gaat na het instellen van een programma even pompen en neemt water zodra de wasmachine gevult is gaat hij heel even draaien en stopt er komt geen spanning op het verwarmings element,zet ik hem op centrifugeren gaat de pomp draaien maar de motor blijft stil.
Link naar reactie
print was schoon met hogedruk ng even schoon geblazen met een loep de soldeercontacten allemaal nagekeken geen enkel niet goed contact gevonden helaas mijn idee is dat er toch iets in de electronica in de print moet zitten helaas krijg je nooit een schema van AEG of andere meet gegevens, ga ik dus maar op zoek naar een andere print.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...