Ga naar inhoud

programmaknop stuk?


Aanbevolen berichten

Ik heb een Indesit WG 1235 T, waarbij de programmaknop opeens niet goed meer werkt. Dit is nog een \"oude\" machine, (ong. 13 jaar oud, met mechanische programmaknop?), maar werkte altijd goed, nooit intensief gebruikt. Nu hoor ik hem af en toe op een andere manier verspringen bij het draaien op zoek naar een programma, alsof er een veer losschiet. Bij programma 4 neemt hij geen water in, maar de knop draait wel door in de gewone tijd die nodig is. Bij andere programm\'s neemt hij wel water. Hij lijkt sommige dingen over te slaan dus. De knop staat ook ietsjes scheef, lijkt wel. Is dit te repareren en waar vind ik een eventueel benodigd onderdeel?
Link naar reactie
Er kan in de programmaklok iets afgebroken zijn, dat is dan niet te repareren, er zal een nieuwe in moeten. Een monteur kan dit ter plaatse onderzoeken, of het nog lonend is vraag ik mij af. Bij plaatselijke witgoedzaken kunnen de kosten van de monteur vaak weggestreept worden als u een nieuwe machine bij hen koopt mocht reparatie niet mogelijk of lonend zijn.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...