Ga naar inhoud

Het grote casemodtopic, deel 7


Aanbevolen berichten

  • Reacties 319
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Voor de airflow is het het beste om koude lucht van onderen aan te zuigen en bovenaan eruit te blazen. Er zitten voorin in de front echter geen gaatjes waar lucht door naar binnen kan. Dit is niet erg, maar als je wilt OC-en kan het nadelig zijn... Als de voeding veel lawaai maakt, vervang dan gewoon de fan die erin zit.
Link naar reactie
[quote:29edd751fa="Kaz'Duzar"]Voor de airflow is het het beste om koude lucht van onderen aan te zuigen en bovenaan eruit te blazen. Er zitten voorin in de front echter geen gaatjes waar lucht door naar binnen kan. Dit is niet erg, maar als je wilt OC-en kan het nadelig zijn... Als de voeding veel lawaai maakt, vervang dan gewoon de fan die erin zit.[/quote:29edd751fa] Een btje modder (leuk woord zo) maakt dan een gat in de voorkant van z'n kast zodat je daar ook een fan kan plaatsen :) mits er onderin aan de voorkant nix zit natuurlijk. Vergeet niet dat als je de fan ga vervangen van je voeding dat je je garantie wel kwijt ben, maar dat is op een simpel 300 w voedingje niet zo'n probleem denk ik ;)
Link naar reactie
Ik zag net een inkoopactie van een vrij dure maar prachtige voeding. Deze voeding is in meerdere kleuren, heeft kabels die al UV blauw zijn, en je kan de kabels inpluggen die je nodig hebt! [url]http://www.inkoopactie.net/ia/kfchtq1j[/url] deze vind ik mooi: [img:f4bb3788a2]http://www.frozencpu.com/images/products/detail_hires/psu-98.jpg[/img:f4bb3788a2] Ik heb een non-name die in de kast zit toen ik 'm kocht, zal wel niet veelzijn, maar als je niet overclocked heb je niet veel extreems nodig. Ik zet er wel een sterkere fan in zodat hij lucht ook uit de kast zuigt
Link naar reactie
[quote:822398ec04="R-bin"][quote:822398ec04="Kaz'Duzar"]Voor de airflow is het het beste om koude lucht van onderen aan te zuigen en bovenaan eruit te blazen. Er zitten voorin in de front echter geen gaatjes waar lucht door naar binnen kan. Dit is niet erg, maar als je wilt OC-en kan het nadelig zijn... Als de voeding veel lawaai maakt, vervang dan gewoon de fan die erin zit.[/quote:822398ec04] Een btje modder (leuk woord zo) maakt dan een gat in de voorkant van z'n kast zodat je daar ook een fan kan plaatsen :) mits er onderin aan de voorkant nix zit natuurlijk. Vergeet niet dat als je de fan ga vervangen van je voeding dat je je garantie wel kwijt ben, maar dat is op een simpel 300 w voedingje niet zo'n probleem denk ik ;)[/quote:822398ec04] Ik zou normaal gezien idd ook een blowhole daar zetten, alleen ben je bij die kast dan wel meteen de hele style van je front kwijt, waardoor ik het niet zou doen. Die voedingen zijn wel mooi, maarja, k heb nu geen andere voeding nodig. Overigens zou ik geen hardware via een IA kopen, maar alleen wat casemod stuff en led's e.d. Daar duren al die IA's te lang voor en met garantie is het weer lastiger. [size=9:822398ec04]Alex, heb je al een filmpje van RBG light in actie gemaakt??[/size:822398ec04]
Link naar reactie
[quote:b475308c79="Alexander Online"]Argh! Vandaag naar de gamma voor ijzerfiguurzaagjes, die dingen bestaan helemaal niet. Ik heb ook ff wat soldeer gehaald (was op) dus ik kan wel iets doen maar ik denk niet dak er aan begin. @Kaz'Duzar: Hoe heb jij dat gedaan dan??[/quote:b475308c79] of je jat er een stel op school, gewoon vragen, zijn deze goed voor metaal? :P
Link naar reactie
[quote:0cc36d7dea="Alexander Online"]Argh! Vandaag naar de gamma voor ijzerfiguurzaagjes, die dingen bestaan helemaal niet. Ik heb ook ff wat soldeer gehaald (was op) dus ik kan wel iets doen maar ik denk niet dak er aan begin. @Kaz'Duzar: Hoe heb jij dat gedaan dan??[/quote:0cc36d7dea] [img:0cc36d7dea]http://www.1337modding.nl/atomic/images/ijzerzaagje.jpg[/img:0cc36d7dea] [size=7:0cc36d7dea]Een foto zegt veel meer dan heel veel woorden...[/size:0cc36d7dea]
Link naar reactie
Ik was al een hele tijd bezig met het casemodden van mijn Medion bak :wink: . Dit is mijn eerste Casemod. Heb wel het broodnodige aan gedaan, alleen wist ik niet goed hoe je alles heb beste kon doen, maarja daar leer ik vast voor de volgende keer van :P [img:679d743fa3]http://img58.exs.cx/img58/1294/Afbeelding019a.jpg[/img:679d743fa3] [img:679d743fa3]http://img58.exs.cx/img58/8644/Afbeelding014a.jpg[/img:679d743fa3] Ik begon met 1 lamp zonder een window. Dit zag er niet zo mooi uit, het licht kwam alleen door de roosters en de achterkant van de computer. Korte tijd later heb ik dus maar besloten om er een raam in te zagen. Cable sleving te doen d.m.v. douchslangen (schrok me alleen dood van de prijs, maar toch maar besloten om te doen) eindresultaat is ook beterzz. en de rest wat ik heb gedaan moet je maar kijken :P K had op internet nog gezocht naar verschillende mods van Medion computers, heb er 3 kunnen vinden. Het is een leuk eind resultaat geworden, allen het probleem bij deze kast is, dat alles wat je erin wilt boeuwe moet worden bijgewerkt omdat de afmetingen zo klein zijn.
Link naar reactie
Ik ken die medion kasten wel, ik vind dat raam heel creatief en leuk gedaan, complimenten. Doucheslang is zeker duur, maar het staat wel erg leuk! :D misschien kun je nog iets doen met de voeding. Je kijkt er zo erg lelijk tegen aan. Probeer ook die fan voorin de kast te vervangen door een blauwe LED fan (iig geen zwarte). die Zalman fanguard op de kast vind ik zelf niet zo heel erg mooi (ook omdat er nog materiaal achter it). Misschien kun je het gaas erachter weghalen, scheelt ook lawaai en een mooie fanguard er op zetten. Ik zat zo tekijken, met je fron kun je ook wat leuks doen. Bijvoorbeeld een paar blauwe ledjes plaatsen zodat als je het schuifje open hebt een mooi blauw licht hebt. Goed gedaan hoor, voor de eerste keer :) En van proberen leer je idd het beste :wink:
Link naar reactie
Ik ben het grotendeels met Alexander eens. Die sticker op je voeding zou ik weghalen. Je kunt je voedingkap dan natuurlijk zo laten, of spuiten/opschuren en polijsten. De Zalman fanguard voor je videokaart koeler zou ik ook weghalen, en die andere zalman fanguard dus vervangen voor een mooiere, zoals alexander ookal zei. Ook kun je kijken of je niet iets met je cd rom bays kunt doen. Misschien spuiten?? ik vind het er nog een beetje chaotisch uitzien met die doucheslangen. Ik zou eerst alle kabels uit het zicht wegwerken en alleen doucheslang om de kabels doen die nog zichtbaar blijven. Al die casebadges vind k ook niet echt mooi. Dat idee van LEDjes in je schuifding lijkt me wel leuk. Vooral als je kijkt of je het bv laat reageren op je hdd/sound activiteit...
Link naar reactie
THX voor al de complimenten en nieuwe ideeen, heb al zoveel complimenten gehad :P . Maar jullie hebben wel gelijk dat de voeding te erg in het zicht is enzo, haal er op hcc dagen wel PSU plexi mod voor. En met CD-rom bays bedoelde je denk ik HD bays. Ik weet nog niet wat ik daarme ga doen meoet ik nog ff zien. En die Fan voorin, k weet niet of jullie dat gezien hebben maar die zit er scheef in :P ze hebben naast de aanknop dat zwarte vlak binnenin de kast, net te weinig ruimte over gelaten voor een fan. En ff over de lighting fan's. Ik vind die wel heel mooi, maar het probleem is dat die dingen veel meer herrie maken dan dat ik nu heb. Moet maar ff zien wat ik doe. Of herrie maar mooie casmod, of stil en iets midnere mod :P. Ben ook best trots op mijn mod...... Vooral het window vin ik er goed uit zien de vorm enzo :) Maar ik ben nog niet klaar en er moet nog een hoop gebeuren dus er komen nog een hoop fotows;) 2 @ liq.... Hehe heeft die vriend van jouw een mod ervan gemaakt? Otherwise I wanna see it :P. DAt zou dan nummer 5 zijn die ik ooit heb gezien van een MD 8000 + case.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...