Ga naar inhoud

het grote casemodtopic, deel 6


Aanbevolen berichten

  • Reacties 317
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Neem dan gelijk stikstof koeling :lol: dan kan je gelijk kijken hoeveel graden ONDER nul je pc is ;) maar dit is dan ook alleen voor de mensen met geld teveel :| bas weet jij trouwens waar je dat spul kan kopen?? want ik wil het miss wel op die kast gaan plakken want ander is ie helemaal doorzichtig en zo krijg je miss nog wel mooie effecten.. miss bij stumpel ofzo?? daar hebben ze allemaal van dat papier enzo dus miss dit ook wel
Link naar reactie
Ik vroeg me al af waarom ik geen emails meer kreeg van het casemod topic... maar nu zie ik het: een nieuw deel :) @kipsie: die ccfl wrap mod is al een tijdje bekend... ik heb hem ook gedaan bij mijn rode ccfl's (die waren meer rose). Ik geloof dat de how-to op gruntville staat. Window in de bodem... cool idee :) zelf nog niet eens aan gedacht :lol: wel heb ik al weer heel veel ideeen, die ik nog even voor mezelf hou voordat ze gejat worden :P (ergens op internet staat een afbeelding met alle ideeen... happy searching :lol: )
Link naar reactie
[quote:b1830eab5f="KiPSiE"]Neem dan gelijk stikstof koeling :lol: dan kan je gelijk kijken hoeveel graden ONDER nul je pc is ;) maar dit is dan ook alleen voor de mensen met geld teveel :| [/quote:b1830eab5f] lol sommige van jullie beginnen ook meteen over de foute dingen te blaten geld bij dit is 1 ding... tijd is iets anders omdat je continu bij moet vullen ;) nou veel plezier als je aan het gamen bent Maaruh casemod mensen wat zijn de beste technieken om in een kast te dremelen?
Link naar reactie
Wat wil je gaan dremelen?? Ik neem aan gewoon een simpel window. Zelf heb ik nog nooit gedremeld, maar ik denk dat je wel wat aan deze how-to zult hebben: http://www.twistedmods.com/article.php?artid=270 Maar volgens mij is het handiger om een window met een decoupeerzaag uit te zagen. Dremel kost meer tijd en geld (slijpschijfjes...) en figuurzaag nog meer tijd, maar kost ook niets (alleen zaagjes van 1-2 euro) :P
Link naar reactie
[quote:a6d86462cd="KiPSiE"]bas weet jij trouwens waar je dat spul kan kopen?? want ik wil het miss wel op die kast gaan plakken want ander is ie helemaal doorzichtig en zo krijg je miss nog wel mooie effecten.. miss bij stumpel ofzo?? daar hebben ze allemaal van dat papier enzo dus miss dit ook wel[/quote:a6d86462cd] Die kleurenfilers kan je vaak bij een flut-djboer halen, (zo'n flutzaak waar ze skypech verkopen)
Link naar reactie
http://www.twistedmods.com/article.php?artid=270 LEZEN!! MUST voor casemodders! Zelf gebruik ik altijd een dremel en geen decoupeerzaag, vooral omdat de decoupeerzaag van mn pa is en ik niet weet in hoeverre die het fijn vind om door alu of staal te zagen... Dat doorzichtige plastic/papier spul is wel te koop bij een handvaardigheid winkel (waar je meestal ook stoffen en naaispullen enzo kan kopen).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...