Ga naar inhoud

het grote casemodtopic, deel 6


Aanbevolen berichten

  • Reacties 317
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:7f8d776521="Kaz'Duzar"]en zegt tegen mij dat ik als "bodem freak" op dit moment nodig ben ter ondersteuning.... @andere bas :P Als je gewoon lichtblauw wilt hebben, gewoon uv plexi nemen. ZOnder UV licht gedraagd het zich gewoon als normaal plexi. Andere kleuren non UV heb ik wel eens gezien, maar daar zul je niet bij de bouwmarkt voor slagen en zal waarschijnlijk ook redelijk duur zijn.[/quote:7f8d776521] zucht ik doelde er alleen maar op dat je ff op t forum moest kijken :P excuses hoor :-? :-?
Link naar reactie
Je kan natuurlijk ook van dat doorzichtige opplak spul gebruiken met een kleurtje (van dat spul met ehmm ehmm wat je ook kan gebruiken om je ccfl's een andere kleur te geven dat wikkel je erom heen en dan krijgj e ander kleurtje) als je dat nou gebruikt kost het je een hoop geld om het te laten bestellen dus miss kan je daar ff voor kijken.. ik ga het zelf binnenkort ook zoeken ik zeg dan wel bij wat voor winkels je het kan kopan
Link naar reactie
[quote:e505056990="KiPSiE"]Je kan natuurlijk ook van dat doorzichtige opplak spul gebruiken met een kleurtje (van dat spul met ehmm ehmm wat je ook kan gebruiken om je ccfl's een andere kleur te geven dat wikkel je erom heen en dan krijgj e ander kleurtje) als je dat nou gebruikt kost het je een hoop geld om het te laten bestellen dus miss kan je daar ff voor kijken.. ik ga het zelf binnenkort ook zoeken ik zeg dan wel bij wat voor winkels je het kan kopan[/quote:e505056990] [img:e505056990]http://images.gruntville.com/images/how-to/ccflwrap/wrap.jpg[/img:e505056990] dat spul bedoel je. Voor de minder goede engels sprekers hier: er staat op "Transparant Cadeau-papier" (vrij vertaald)
Link naar reactie
Voor de geinteresseerden: de Coolermaster casemod compo is over. je kon meedoen als je ten minste 2 CM producten in je kast heb zitten. ZO'n 75 kasten deden mee. Alle inzendingen zijn [url=http://www.coolermaster.com/phpBB2/viewtopic.php?t=244]hier[/url] te vinden. En de winnaar was (vind ik trouwens onterecht...): [img:4cceb8545e]http://coolermaster.imageinfinity.com/snake2001_coolermaster%202.JPG[/img:4cceb8545e]
Link naar reactie
[quote:376344ce6e="koene"]dat is idd niet de mooiste vind ik... sommige waterbakken die er staan zijn wel gaaf :)[/quote:376344ce6e] Koen jij hebt alleen maar oog voor water en nog eens water, als je nou eens kritisch naar de kast zelf gaat kijken heb je tenminste een gegrondde mening in het [u:376344ce6e][b:376344ce6e]casemod topic[/b:376344ce6e][/u:376344ce6e]
Link naar reactie
[quote:9dd7b6442b="tdw"]het koelings topic gaat beter... had ik eigelijk niet verwacht...[/quote:9dd7b6442b] nee hoor, in 6 dagen hebben we nu 6 pagina's het koelinstopic in 11 dagen 7 pagina's... maar dit is allemaal erg oftopic, net als de meningsverschillen tussen broer en broer... Dus plz allemaal weer ontopic...
Link naar reactie
[quote:5286ca4382="Alexander Online"]hehe btje CJ posts overzette :P Ik vind m wel leuk, mss zat er veel coolermaster stuff in :wink:[/quote:5286ca4382] denk je... :roll: De users konden stemmen, dus hij heeft gewoon veel vrienden of heeft steeds met een ander ip/acount oid gestemd :P of er zijn heel veel mensen met een andere mening dan mij (alhoewel er op CJ ook veel mensen dit onterecht vonden).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...