Ga naar inhoud

het grote casemodtopic, deel 6


Aanbevolen berichten

  • Reacties 317
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:ba28f91bab="Interficior"]Dit ziet er erg tof uit, met die ledjes (neem ik aan dan) zo omhoog. Maak je de print ook openbaar, zodat andere mensen het ook kunnen gebruiken? Uiteraard dikke credits voor de persoon.[/quote:ba28f91bab] tuurlijk :) 5€ voor een schema 8) waarvan 2€ voor de bouwer van het schema :P
Link naar reactie
Ziet er idd erg mooi uit. Ik ben ook wel benieuwd hoe het schema eruit ziet om de fans met drukknopjes te bedienen. En boor echt met een boorstandaard. Het zou echt zonde zijn als 1 ledje net scheef zou komen te zitten... @kipsie bij de praxis betaal je minder voor een spuitbus fluoriserende verf hoor :P
Link naar reactie
[quote:d53429df73="Kaz'Duzar"]Ziet er idd erg mooi uit. Ik ben ook wel benieuwd hoe het schema eruit ziet om de fans met drukknopjes te bedienen. En boor echt met een boorstandaard. Het zou echt zonde zijn als 1 ledje net scheef zou komen te zetten... [/quote:d53429df73] op mn werk hebben we van die prachtige machines :P en de buren daarnaast maken sperma shudmachines voor zieken huizen :) die hebben nog specifiekere machines :lol: gewoon ff klussen in de tyd van de baas 8)
Link naar reactie
Joy, mijn box doet het, net aangesloten op mijn JVC! Machtige bassen joh! [img:37eab29e3c]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/devil.gif[/img:37eab29e3c] Alleen op sommige punten kraakte ie heel even, maar dat is waarschijnlijk omdat mijn JVC dan lager dan 30 Hz gaat. Maar desondanks! hiep hiep hoi.
Link naar reactie
[quote:ae43533e03="Cable guy"]gefeliciteerd! :D Kun je de buren lekkergek maken :wink: Is hij 50 Watt, dan zou ik de versterker net iets zwaarder nemen? resulteerd gloof ik in netter geluid, google ff ik weet het niet zeker :D[/quote:ae43533e03]Nee, hij is 80 Watt continue. Maar bij normaal gebruik zal die door de vorm van de doos ongeveer 30 Watt verstoken. Dus daarom neem ik 50 Watt. Ngo wel ergens een printje vinden toruwens. Enne, deze zijn minder 'boomy' dan mijn JVC's, terwijl daar gaan de oude er weer op, deze wordt voor mijn computer. Ja, dat zullen ze er last van hebben als ik hard ga... Misschien.
Link naar reactie
[quote:f1be9693c5="Kaz'Duzar"]Ziet er leuk uit. Jammer dat de kwaliteit zo slecht is. Als je straks toch bezig bent, is het niet mooier om die groene power LED te vervangen door een blauwe??[/quote:f1be9693c5]Uh, volgens mij is dit een soep. Of niet soms? Maar als dat af zou zijn zou het wel heel vet zijn, helemaal als het zo zou zijn als je niet aan die knoppen draait dat je ook een modus hebt dat je ziet hou hard het geluid gaat, je kent dat wel.
Link naar reactie
[quote:399b6aab3f="Kaz'Duzar"]Ziet er leuk uit. Jammer dat de kwaliteit zo slecht is. Als je straks toch bezig bent, is het niet mooier om die groene power LED te vervangen door een blauwe??[/quote:399b6aab3f] Dat wazige is een special effect dan lijkt het echter :P . zo bedoel EDIT: je bedoeld het power lampje :D [img:399b6aab3f]http://home.hccnet.nl/imes/kon_het_maar_ongeveer_zo2.png[/img:399b6aab3f] op hoge resolutie kan ik hem niet via MMS versturen naar mn mail( en het is heet op mn kamer :) dan trekken die telefoon camera's het niet zo lekker :P (Samsung E700) Moet nog steed opt internet een data kabel kopen :-? . die power LED word ook blauw en daar onder komt een fading LED die Fade tot dat HDD actie neemt en op ritme mee knipperd of gewoon een fade lampje. nogmaals ik heb nog geen gat gezaagd in mn kast moet nog beginnen :lol: :-? ja hoor ik prop er ook nog een VU geluidsmeter in dat word een 8 laagse printplaat :lol: het is denk wel mogelijk http://members.home.nl/lodio/audiovu.htm ff meneer contacte die het schema gaat maken zoals het nu word gemaakt komt er een parkeerstand dat er paar lampies knipperen SOEP???? en weltruste mensen morgen moet ik weer kwart over 4 op 8)
Link naar reactie
Morgu mensu, Geen soep Fireworks MX2004 met een simpele 4scotch met 210x297 8) Zo goed kan ik niet soepen, ken de juiste ingrediënten niet. Ik kan alleen maar een beetje paintwerk doen ook in MX is het niet meer dan web dither voor opvul effect. :lol: of anders gezegd: simpel tekeningetje uitprinten op A4 met 4 plakbantjes vastplakken en klaar :P
Link naar reactie
maar dit is ook geen casemodding meer... en ff een nieuwtje.. keb met die bus verf de achterkant van me pc helemaal oranje en bij die pci stukkies heb ik het om en om gedaan dus ook de buitenkant gespoot dus nu nog ff w8en tot het droog is en dan nog de andere kant ik post miss vanmiddag nog wel wat pics
Link naar reactie
[quote:6e370df186="Cable guy"][quote:6e370df186="Interficior"]Dit ziet er erg tof uit, met die ledjes (neem ik aan dan) zo omhoog. Maak je de print ook openbaar, zodat andere mensen het ook kunnen gebruiken? Uiteraard dikke credits voor de persoon.[/quote:6e370df186] tuurlijk :) 5€ voor een schema 8) waarvan 2€ voor de bouwer van het schema :P[/quote:6e370df186] en 3 euro voor mij 8)
Link naar reactie
[quote:0b6e22ed46="NoepZor"] en 3 euro voor mij 8)[/quote:0b6e22ed46] Ik denk/hoop dat de hobbyist? die dit componeerd het voor noppes wil doen. Dat zou mooi uitkomen want ik denk dat dit project wel paar € gaat kosten Wat ik wel kan vertellen is dat het waarschijnlijk met een PIC geschakeld wordt en dat zal dikke pret worden :lol: , en natuurlijk meerdere andere IC's Het zal iigv een zeer leerzaam project zijn. :P
Link naar reactie
[quote:eb140afab0="T-gta"]nog ff een vraagje! Wat voor een spuitverf moet ik kopen als ik mijn kast wil spuiten? Ik dacht in de trend van donker blauw en grijs achtig maar welke verf.En hoe doe ik het front dan![/quote:eb140afab0] Primer (grondverf) + een bus met de kleur waarmee jij t wilt hebben. GEwoon verf kopen die ook op kunstof geschikt is, dan kun je front gewoon ook gespoten worden. ZIe voor meer info over spuiten de startpost van dit topic en de gebruiksaanwijzing op de spuitbus zelf...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...