Ga naar inhoud

Smeer??


Jacq-2

Aanbevolen berichten

Hallo. Ik heb maandag (heb nu al spijt) een 2e hands Bosch wasmachine gekocht. Dezelfde dag bezorgd en de machine was volgens hem nagekeken, gereinigd en de dingen die vervangen moesten worden waren vervangen. Ik wilde \'m toch nog een keer reinigen, trok de zeepbak open en zowel de bak als erachter was vies, heel vies! Goed, schoongemaakt en een witte lap op 90 graden gewassen. Die zat vol met zwarte stukjes viezigheid en het wasverzachterbakje stond vol met water. Meteen gebeld en zijn advies: draai een kookwas met soda.....haha, al 2x gedaan dus zonder resultaat. Hij zou vandaag bellen, niet gebeld en ik heb maar 2 weken garantie. Toch maar weer een 90 graden was gedraaid, geen zwarte stukjes meer maar nu zit er aan de binnenkant van de trommel smeer??, als ik een doek door de trommel haal is ie zwart. Het lijkt erop of het vanaf de buitenkant door de gaatjes de trommel in komt, iemand een idee wat het kan zijn?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...