Ga naar inhoud

neemt geen water


Aanbevolen berichten

Hallo Harry0,links van het bedieningspaneel is de zeepbak, daarnaast 4 knopjes onderelkaar t.w. voorwas-inweken-kort en vlekken. dan een knopje van het toerental centrivuge, daarnaast een groen lampje voor de deur met daaronder een knopje voor start/pauze met een rood lampje. dan een rij van 8 lampjes met de programma\'s en dan de programma knop.Ik heb de machine op het program fijne was gezet en op de start knop gedrukt.direct daarne de 4 linkse knoppen ingedrukt en gehouden.De machine gaat pompen en dan hoor je twee klikken en gaat het rode start/pauze lampje knipperen.groetjes Jo
Link naar reactie
Sorry, ik was niet duidelijk genoeg. Moet zijn: Zet de machine op het 3de programma en start hem. Druk dan de knoppen voorwas en inweken samen in en houd deze ingedrukt. Er gaan nu lampjes knipperen. Welke en in welk patroon? Laat de knoppen weer los en zet de machine weer uit.
Link naar reactie
Dit is fout code E68 wat staat voor aardlek probleem met het verwarmings element of de bekabeling hiervan. Controleer of de bekabeling tussen elektronica module en element niet beschadigd is door trilling of schuren. Anders blijft alleen het element zelf over. Hebben julie een aardlek schakelaar? Deze zou er ook uit moeten gaan als de aardlek sluiting groot genoeg is. Doe als test de steker eens anders om in het stopcontact. [B]OPM: Ga niet testen op een ongeaard stopcontact, dit is vragen om dikke ongelukken. [/B]
Link naar reactie
Hallo Harry0, ik heb vanmorgen de wasmachine opengemaakt en de bedrading gecontroleerd.Alles was in orde en niet beschadigd (heb zelfs nog enkele stukjes aarde draad vervangen en ook de stekker omgekeerd) maar het probleem bllef bestaan.omdat de dekplaat toch verwijderd was heb ik het programmaklokje eens opengemaakt en het rinde printplaatje en het contactplaatje voorzichtig schoongemaakt en daarna weer inelkaar gezet. Ik heb verschillende programma\'s ingesteld en ze doen het weer allemaal. Ik ben nu weer aan het wassen en hoopt dat hij het blijf doen. Ik weet nu dat ik bij de volgende zelfde storing het klokje moet vervangen.Bij deze alsnog bedankt voor de adviezen en misschien kun je met de gegevens van mij andere mensen ook helpen. Groetjes Jo.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...