Ga naar inhoud

water afvoeren


mia-boskma

Aanbevolen berichten

hallo mijn wasmachine vertikt het om de was die er nu al anderhalve dag inzit te centrifugeren ...afvoer is niet verstopt en er zit ook geen knik in de slang .... k denk dat ie gewoon dood is ..... maar mijn vraag is nu hoe ik al dat water eruit krijg ..als ik de deur open doe .....komt er een vloedgolf met alle gevolgen vandien .....ook al doe je t nogg zo voorzichtig en zorgvuldig .....handoeken op de grond en genoeg opvang mogelijkheden ..HELP
Link naar reactie
Merk en type? Meestal zit er naast de afvoerpomp een dun slangetje om het rest water er uit te krijgen. Haal het dopje hiervan los en vang het water op in een bakje. Je kunt ook via de afvoerslang de machine in een afwastijlje leeg laten lopen. Als hij leeg is maak dan eerst de pomp schoon, voel of je het schoepje met je vingers kunt draaien (voel ook in het gat aan de zijkant/bovenkant van de pomp). Plaats het filter terug, gooi er een paar gieters water in en kijk of hij nu wil afpompen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...