Ga naar inhoud

ZANUSSI ZWG 6163 WIL NIET WASSEN


Steven-7

Aanbevolen berichten

Hallo , Ik heb een 6 jaar oude machine die niet meer wil wassen heb de waterpompvervangen omdat deze was doorgefikt. Heb hem daarna op wassen gezet en de pomp doet het goed maar de machine wast niet meer zegt gewoon naar een aantal seconden einde programma. Rest van de programmas doen het wel centrifugeren enzHELP Heb hem nu al een week stuk en weet niet wat ik ermee aanmoet ???
Link naar reactie
Steven, klopt het type nummer wel? Ik ken geen ZWG 6163, wel de 6165 Heb je alles weer juist aangesloten? Lees de laatste foutmeldingen even uit: - Zet de programma knop op positie 1 (95 graden) - Druk de knoppen Start/Pause en Extra spoelen samen in en houd deze een 2tal seconden ingedrukt. - Je krijgt nu een fout code. Welke is dit?
Link naar reactie
Kun je de laatste foutmelding uitlezen? - Zet de machine aan in het eerste programma (witte was) - Druk de knoppen Start/Pauze en Start uitstel samen in en houd deze een tijdje ingedrukt. Er gaan nu lampjes knipperen in een bepaald patroon. Werkt dit niet doe dan het zelfde met de knoppen Start/Pauze en Spoelen+ Welke lampjes en hoe knipperen ze? Normaal zijn dit de lampjes Einde en Start/Pauze
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...