Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part IV (AMD64 PLAATSEN OPEN)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ik krijg hem niet onder de 47 seconden :( [img:14b2e3721f]http://slashhead.homestead.com/files/Reddragon/47.13.JPG[/img:14b2e3721f] Vcore 1.80 / Vmem 2.85 Cas 3 en Cas 2.5 hebben niet veel effect met die OCZ PC3700 EB geheugen. het verschil tussen 1T en 2T command is wel goed te merken. Deze [b:14b2e3721f] 47.13 [/b:14b2e3721f]heb ik dan ook met 1T gehaald, HTT stond op 4x Als ik verder wil dan dit moet ik een Vmod gaan doen voor de core en voor het geheugen. temps blijven rond de 50 graden met deze overklok. het geheugen was extra gekoeld met een 120mm fan
Link naar reactie
Heatspreaders van het OCZ geheugen? nee die haal ik er niet af, dat geheugen heeft me 385 euro gekost en heb geen zin om de levenslange garantie die erop zit kwijt te raken. Probleem is het geheugen niet, die word goed gekoeld, probleem is dat er meer volt door de cpu en mem moet, nieuwe bios en of vmod moet ik dus hebben. En dat OCZ Mem booster ding, dat ga ik zeker kopen.
Link naar reactie
[quote:171d730ffb="DukeH"]dan loopt ie toch op waardes van een 3200+ ?[/quote:171d730ffb] zucht..... kijk in de faq Een tbred-b kan trouwes nooit op xp3200 waardes lopen aangezien ie de helft aan cach heeft..... En trouwens die "waardes" zijn leuk maar totaal onbelangrijk voor pifast enzo. Interesant vind is meer het aantal mhz / fsb met welke hardware.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...