Ga naar inhoud

Koeler gesmolten...


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:ff75b8da48]Dat verklaart natuurlijk een hoop. Dan is het m.i niet meer dan logisch dat de garantie vervallen is.[/quote:ff75b8da48]Sorry, fout gelezen. Ik dacht dat je de originele koeler had vervangen en dat deze gesmolten was. Het is dus de originele koeler die gesmolten is. Van koper weltevertaan... :-? In principe kun je ze geen ongelijk geven dat ze geen garantie geven op die kaart nu je er eerst zelf aan hebt geknutseld. Als bijv. een HD stuk gaat en je schroeft 'm uit elkaar, kun je 'm ook niet opsturen onder garantie...
Link naar reactie
[quote:5b9f65c618="wilco_oranje"]maar dan is die kooler echt niet van puur koper dat ken ik je wel vertellen.[/quote:5b9f65c618] nee er zit ook nog een sticker op ;) Het zal idd een legering zijn zoals ik al zei, dat kan gewoon niet anders. Je had natuurlijk nooit tegen die winkel moeten zeggen dat je zelf nog een andere koeler geprobeerd hebt, gewoon gesmolten koeler terug plakken en inleveren die hap.
Link naar reactie
Ik heb nu een nieuwe videokaart gehaald... een Club3d Ati Radeon 9700pro voor 350 euro (niet bij dezelfde leverancier)... was wel lekker goedkoop... deze werkt weer helemaal super, behalve met de demo (die aant begin van de topic staat) als ie in 16 bit wordt gedraaid... foto's komen later vandaag nog, mijn webcam cequ digi camera van 1.3mpixels maakt niet echt duidelijke foto's... dus ik maak vanavond betere....
Link naar reactie
[quote:4962870e5b="Mastrix"]Il duce, ik heb het hele zelfde systeem als jij... met verschil dat ik een grotere schijf heb en een Audigy2 Platinum ex...[/quote:4962870e5b] Daarom snap ik er ook geen hout van dat die koeler van jou gesmolten zou zijn. Plus het feit dat je, zoals RD al opmerkte, een nieuwe kaart koopt terwijl er dan echt wel een productiefout zou moeten zijn.
Link naar reactie
[quote:dd3fb74fae="Mastrix"]Heb zelf uit wanhoop, zelf daarna een nieuwe cooler er op gezet... *boem* meteen mn garantie weg... mijn eigen stomme fout.[/quote:dd3fb74fae] Dat had ik meegekregen uit het voorgaande :wink: , maar het betreft mijnsinziens dan nog steeds een fabricagefout. De winkel zal dit wellicht niet meteen vergoeden, maar als die Hercules-koeler echt gesmolten is zal Hercules wel over de brug komen. Hercules gaat nogal prat op die koeler in vergelijking met andere merken. Ik zou evengoed nog, via de winkel waar je 'm kocht, dat ding naar Hercules laten sturen. Ik denk dat ze dit zelf ook niet vaak hebben meegemaakt! Baat het niet dan schaadt het niet!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...