Ga naar inhoud

Voeding doorgebrand!!!!


Aanbevolen berichten

Ok mensen, probleem: Ik startte vanmiddag mn pc op. Er gebeurde vrij weinig. Geen beeld, geen piepjes. Daarna begon het behoorlijk te stinken en zag ik rook uit de voeding komen. Ik neem dan aan dat de voeding doorgebrand is. Ik heb snel de stroom eraf gehaald, alle kabels losgehaald, en de pc maar eens opnieuw opgestart, na alle overbodige spullen uit de pc gehaald te hebben. Alle coolers draaien, die van de processor, van de videokaart, die van de voeding, het LEDje van de netwerkkaart knippert, de harde schijf ratelt in het begin, na ca. 10 sec. niet meer. Alles lijkt het dus te doen, maar er gebeurt niets :( Nu heb ik de harde schijf al even getest in een andere pc, deze deed het daar. Nu vraag ik me af: Is deze voeding echt stuk of is het misschien het moederbord dat kapot is gegaan...of een combinatie...????? De specs: Athlon XP 2000 ECS K7S5A mobo Geforce 4 4400 videokaart 'Queen's' voeding, 430W Maxtor 60GB hardeschijf.... // edit: de ledjes v/t toetsenbord knipperen ook nog even..
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...