Ga naar inhoud

Is dit wat: Shuttle SN41G2?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Je hoort tegenwoordig veel over die kleine Shuttle-peeceetjes, ik heb er eentje op het oog: de SN41G2, geschikt voor de AMD Athlon processors. Zou dit wat zijn? Ik heb nu een Aopen miditower met daarin een ASUS A7V333 mobo, XP2200+ processor, 512 MB geheugen. ik dacht eraan zo`n Shuttle te kopen en mijn eigen processor over te zetten, samen met het geheugen, brander en harddisk. Kan mijn processor erop? Op de site van Shuttle staat dat er een socket 462 (zelfde als socket A?) op zit, kan de XP2200+ hierop? Wel wilde ik mij eigen Geforce 4 Ti4200 128 MB erbij plaatsen, want zo`n Geforce 4 MX chip lijkt me toch wel wat langzamer. Heeft iemand ervaringen met deze Shuttle? En: wordt zo`n klein ding niet gelijk oververhit? Alvast bedankt! :wink:
Link naar reactie
Het ligt er natuurlijk aan wat je er mee wilt. Zo'n 'klein ding' kan je natuurlijk niet volproppen met allerlei PCI kaarten. Ook de airflow zal wel niet geweldig zijn (misschien wel, ik weet niet zeker). Als je van plan bent om veel te tweaken en weet ik het wat, heeft het denk ik niet zoveel zin en ben je beter af met een 'echte' kast...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...