Ga naar inhoud

Is deze voeding geschikt voor overklokken?


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een voeding liggen. Ik wil er mee gaan overklokken, en wil graag het volgende weten: Is hij geschikt om mee te gaan overklokken, of kan ik beter een a-merk kopen? Heeft iemand er uberhaupt ervaringen mee? Voeding: Maxpower 350W AC input: 115V (60hz)>8A, 230V (50hz)>5A +5V>40A +3,3V>20A (Max 200W) +12V>15A -12V>0,8A -5V>0,5A +5Vsb>3A Hij moet in dit systeem: 2100+ TB-B (Zalman 6000Cu EP-8RDA+ 2x256mb PC3200 MSI GF4TI4200 Maxtor 30GB (liquid bearing)
Link naar reactie
Als dit systeem nu stabiel draait op die voeding zou et gwoon moeten kunnen. Zoveel meer vermogen vraagt een PC niet naar het overclocken, of je moet GROTE plannen met overclocken hebben, hier mee bedoel ik bijv P4 3.06Ghz naar 4ghz ofzow. Als et mis gaat krijg je een instabiel systeem en weet je dat je fout zit met je voeding :wink:
Link naar reactie
Ik heb de proc nog niet binnen, dus ik weet niet of ie stabiel draait. Ik heb wel eens gehoort, dat bij het overklokken je voltages kunnen inzakken. Daarom wil ik graag weten. Ik heb zat geld voor een nieuwe voeding, maar ik vind het zonde om er een te kopen als het niet hoeft. Ik ben nml een echte Hollander :wink:
Link naar reactie
heb zelf ook een maxpower gehad (300 W) maar die had iig een hele brakke 5V lijn, en die is cruciaal bij OC'en... als je het goed wilt doen, koop dan een goeie Antec bijvoorbeeld. die zijn veel geschikter hiervoor, en sommige hebben zelfs een potmetertje waarmee je de 5V lijn iets kan opschroeven heb ik begrepen...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...