Ga naar inhoud

Waar kan ik alle beep codes vinden voor asus


Aanbevolen berichten

Weet niet of je de codes uit de manual weet, maar dat zijn: - kort piepje = geen fouten - lange piepjes achter elkaar = geen dram geinstalleerd - 1 lang piepje gevolgd door 3 korte = geen videokaart, of geheugen van videokaart slecht - hoge piepjes tijdens werken op pc = cpu overhit Dit zijn de standaard piepjes, weet niet of er meer zijn :roll: (Piepje is trouwens een vreemd woord als je het zoveel gebruikt :wink: )
Link naar reactie
[quote:bf717ddc7a="CV"]Weet niet of je de codes uit de manual weet, maar dat zijn: - kort piepje = geen fouten - lange piepjes achter elkaar = geen dram geinstalleerd - 1 lang piepje gevolgd door 3 korte = geen videokaart, of geheugen van videokaart slecht - hoge piepjes tijdens werken op pc = cpu overhit Dit zijn de standaard piepjes, weet niet of er meer zijn :roll: (Piepje is trouwens een vreemd woord als je het zoveel gebruikt :wink: )[/quote:bf717ddc7a] Inderdaad, deze staan in m'n manual. MAAR ... korte beeps staan er niet in voor geen geheugen. In het boekje staan long beeps in an endless loop voor geen geheugen. Blijken het nu net korte beepjes te zijn natuurlijk in an endless loop.
Link naar reactie
[quote:2460e95695="BA"]http://bioscentral.com/beepcodes/amibeep.htm Op die site staan er een hoop, maar geen continuous. Kan je je probleem niet even meer omschrijven?[/quote:2460e95695] Oke ik zal dit snel even doen. Op een bepaalde bureau start ik een pc op. In de bootfase krijg ik korte opeenvolgende beeps. Ik neem de pc mee naar m'n bureau en sluit de machine opnieuw aan. Geen beeps hier. Raar maar waar. Ik ga er terug mee naar beneden en krijg ik daar toch wel weer die vervelende beeps terug zeker. Even een andere monitor aanhangen, doch zonder resultaat. Deze machine hebben wel een hardwaregarantie maar ik wilde toch even weten wat het probleem zou kunnen zijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...