Ga naar inhoud

PC valt ineens uit!!


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb problemen met mijn pc. Als ie een half uurtje aanstaat en ik ben aan t internetten, geen probleem. Als ik de internetexplorer afsluit, start mijn pc ineens opnieuw op. Dit gebeurt als ik alle vensters van internetexplorer afsluit. Als het er maar eentje is en ik sluit die af, dan start de pc ook opnieuw op. Dit is pas na een half uurtje ofzo, als ik meteen na t opstarten ga interenetten en sluit daarbna alle internetexplorer vensters af (bv na 5 minuten) dan is er geen probleem. Bij de herstart blauwe schermen, (0x77 kernel stack inpage error, of 0x7F). Soms de naam van een defecte driver(?) erbij: ati3d2ag.dll. Ik heb echter alle nieuwste driver geinstalleerd: nieuwste cataclyst voor de ati, hyperion via 4in1drivervoor mobo. wie weet raad. p.s. ook als ik via de cdromspeler grote bestanden (200mb en meer) naar de harddisk copieer, of als ik een cd wil branden (ook ongeveer 200 mb of meer) start de pc ineens opnieuw op. Ook bij het verplaatsen/kopieren van grote bestanden via het netwerk start ie opnieuw op met weer mooie blauwe schermen. Dit doet ie ook als de pc net aanstaat. HELP mIJ!! rudilio p.s. 2: mijn temps zijn volgens mij wel in orde, ietwat aan de hoge kant maar niet verontrustend, dit kan de oorzaak volgens mij niet zijn
Link naar reactie
Mijn voeding is het zeker niet, want ik heb net een nieuwe 400 watt voeding, maar geen verschil tov de oude 300 watt voeding. ECHTER, na testentestentesten ben ik erachter gekomen dat mijn ATI-driver het probleem is. Als ik helemaal geen atidriver installeer heb ik geen problemen!!!! Met de originele bijgeleverde en diverse drivers die ik van internet heb gehaald (verschillende versies van het afgelpen halfjaar) heb ik steeds wel problemen. Hoe los ik dit nu op???? Zonder atidriver geen prblemen, maar mijn beeldkwalitreit is dus bagger! Als ik een atidriver installeer heb ik prima beeld, alleen heb ik dan de problemen weer! hoe los ik dit op> alvast bedankt!! p.s. goeie tip marcel, zonder drivers alles testen! Rudilio (die nu blij is dat na 5 maanden het probleem eindelijk is geidentificeerd, het heeft tijd en geld gekost, maar goed)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...