Ga naar inhoud

invloed koeling


Aanbevolen berichten

als ik lang op internet bezig ben stopt het binnenhalen van data plotseling, kan dit met de koeling te maken hebben of is er heel iets anders aan de hand. Ik heb ondertussen al een nieuw modem (telefoon) geplaatst en dat geeft een iets beter resultaat, maar het probleem is niet volledig opgelost. groetjens Ton
Link naar reactie
met de koeling zal het alvast niet te maken hebben, internetten is nu niet bepaald een zware taak voor je pc. en dan nog door het te warm worden van je pc zal ie niet zo af en toe maar eens stoppen, je zou eerst wat ontabiliteit merken. kijk eerder maar eens je instellingen na.
Link naar reactie
alvast dank voor jullie reacties, er is veel info, maar voor mij als digibeet niet altijd te begrijpen :oops: het systeem: W98SE AMD-k6(tm)3D 184MB-RAM soort koeling: hoe kom ik dat dan te weten? :( Norton anti-virus 2003 ad-aware anti spy-ware sygate personel fire-wall IE6 met Smart Explorer 6.1.1.8 (deze combi heeft goed gewerkt). ik denk dat alle internetsettings al gecontroleerd zijn en soms als je iets verandert, lijkt het op een verbetering, maar dat blijkt later dus niet zo te zijn. waar kun je allemaal time out instellingen vinden? ik hoop dat jullie er iets mee kunnen
Link naar reactie
Yep. maar boeiend is dat ook niet echt.... een K6 wordt niet echt heet en zoals eerder al is gezegd heb je met een beetje inetten nou niet echt snel overhitting. Ik denk zelf eerder dat het aan de provider ligt, of aan de internet setings. Voornamelijk omdat het modem al vervangen is. (overigens worden de TCP/IP settings vaak al automatisch goed gezet bij het installeren van de verbinding)
Link naar reactie
een andere provider heb ik al een keer geprobeerd. zonnet ipv hetnet. resultaat is niet verbeterd. :( het modem is vervangen met een klein positief resultaat, maar het probleem is nog niet opgelost. :cry: hoe hangt een PC aan aarde? In het verleden heeft alles wel goed gewerkt, dus waarom zou ik deze aanpassing nu moeten doorvoeren? :) waar lees ik de temp uit of moet ik met een thermometer aan de slag. :) de internet settings heb ik al verschillende malen verandert, ook met behulp van de helpdesk van hetnet, maar misschien zijn er settings die ik over het hoofd zie? 8) vol verwachting kijk ik uit naar jullie reacties! :o
Link naar reactie
Dat is et em juist. Als je zonder aarde werkt kan van het ene op het andere moment alles fout gaan. Bij een oom van mij werkte in eens de LTP poort (AT mobo) niet meer. Aarde eraan en deed et gelijk. Modems zijn hier extreem gevoelig voor. Ik zou gwoon eff een verlengkabel (die uiteraard geaard is :wink: ) vanuit een stopcontact waar wel aarde is proberen.
Link naar reactie
[quote:e9747931bb="Marcel de Reus"]# Aarde zie je als hij in een stopcontact zit met twee ijzeren aarde draden aan de weerszijde. [/quote:e9747931bb] en dan nog hoeft het niet altijd aangesloten te zijn... er zijn soms wel grappenmakers, die denken dat je dan geen extra draad doormoet trekken :-?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...