Ga naar inhoud

AH en Mycom PC's: Zijn dit goede PC's?


Aanbevolen berichten

Alber Heijn (excl. TFT monitor: Samsung 151 S, 15 inch Flatscreen voor 339.- ) [url]http://www.ah.nl/nieuws.jsp?id=178000[/url] Mycom: (incl. TFT monitor: iiyama BX3814UT 15") [url]http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/pageloader.do?url=voorjaarsactie1.htm[/url] Opmerking: Ik wil er graag een TFT scherm bij, i.v.m. ruimte op het bureau. Ik gebruik dan mijn huidige normale 17" monitor voor het nieuwe systeem en de TFT voor mijn oude systeem. Het nieuwe systeem moet dus qua hardware goed zijn en de grafische kaart geschikt zijn voor games (wat een nadeel is bij de Mycom machine). Of is er voor +/- hetzelfde geld een betere pc te bouwen? (met bv. Radeon 9500 Pro). Ik weet wel redelijk welke componenten goed zijn, maar niet hoe die dan weer optimaal met andere componenten werken. Daarom graag jullie advies :D Tnx.
Link naar reactie
Die AH PC lijkt van buiten wel erg veel op de Aldi. Van binnen is ie gwoon goed. Duz neem een kijkje in het aldi PC topic (moet je eff zoeken, weet zo de link nie) en je weet de voor en nadelen van die AH PC. (kleine Case, 3PCI etc). Die mycom kun je volgens mij ook nog wel na bouwen voor hetzelfde geld.
Link naar reactie
die van de AH ziet er goed uit voor de prijs. die andere vind ik wat minder. een paar jaar geleden waren ze volgens mij nog niet zo goed (die AH computers) lijkt inderdaad op die van de Aldi. deze heeft dan wel een Athlon XP erin zitten, maar dan jammer genoeg wel een geforce 4 ti4200. niet dat dit een slechte kaart is, maar heb toch liever die radeon 9600..nogwat... deze is dan wel goedkoper (de computer dus) :P . ziet er gewoon goed uit
Link naar reactie
[quote:cefcbdb857="Marcel de Reus"]# Het zijn prima PC's hoor, maar je houd altijd dat zelfbouwen goedkoper en beter op je eisen afgesteld is. Je kunt hier gewoon je budget en je eisen posten en dan zijn er zat mensen die je helpen het systeem samen stellen.[/quote:cefcbdb857] Zo'n 1400 euro is mijn budget. Het liefst heb ik er ook een TFT schermpje bij, maar de PC zelf is veel belangrijker (heb nog een 17" monitor van m'n huidige PC). Het hoeft niet het laatste nieuwe te zijn, aangezien alles toch weer snel verouderd in de PC business. Er moet goed grafisch op te werken zijn, een goede videokaart (voor 3D MAX, .NET/Visual Studio en Games), een grote harde schijf en 512 DDR RAM zijn dus belangrijk.
Link naar reactie
[quote:d8a604abe4="BA"]Idd. Overigens lijken de specs van die AH PC beter (2600+ en Ti4200) voor games. Aan de andere kant is volgens mij die 2500+ van Mycom een Barton.[/quote:d8a604abe4] De AH heeft een FSB van 333MHz, is dat ook geen nieuwer type? En wat is dan het verschil met een Barton?
Link naar reactie
Abit NF7 + AtlonXP 2500+ Barton ATI R9500/9700 2x256 MB (dual channel) Twinmos/Corsair/Samsung ed. Maxtor 80 GB luiqid bearing 8 mb cache Lite-on 48x brander Lite-on of pioneer DVD Chieftec kast Kast en grootte haad zoek je zelf maar uit, zoiets zou ik er ieg van maken. Kan je nog een leuke TFT uitzoeken, of evt een snellere CPU/vidoekaart/grotere HDD oid. 333 Mhz is idd een TbredB, en een Barton is een Tbred B met 512 kb cache.
Link naar reactie
[quote:e957635d85="The One"][quote:e957635d85="BA"]2x256 MB (dual channel) Twinmos/Corsair/Samsung ed.[/quote:e957635d85] Maken Dane-Elec en Kingston ook goede DDR geheugen modules (de standaard modules)?[/quote:e957635d85] Yep voldoen prima, je hebt gewoon PC2700 CL2 modules van deze merken. Twinmos is echter ook aan te raden, erg goedkoop en overklokt heel verdienstelijk. Verder is het systeem van BA natuurlijk top ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...