pietjepluk007 Geplaatst: 9 september 2023 Delen Geplaatst: 9 september 2023 Hallo, Ik heb hier een Amino tv-ontvanger liggen met de software van Canal digitaal. Nu wil ik de diensten van een andere provider afnemen. Kan ik ook de Amino tv-ontvanger qua software overzetten naar de software van een andere provider? Of moet ik dan een specifieke tv-ontvanger bij die provider kopen/huren? Indien mogelijk, hoe doe ik dat? alvast bedankt. Quote Link naar reactie
Manuel Geplaatst: 21 september 2023 Delen Geplaatst: 21 september 2023 Indien je de ontvanger van Canal Digitaal hebt ontvangen / in bruikleen hebt, is deze meestal met custom firmware gelocked. Naar welke provider zou je over willen gaan? Vaak krijg je alles aangeleverd van de TV providers. Quote IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM! Link naar reactie
HuibertPeter Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Hoi, ik zit met hetzelfde probleem, een Amino ontvanger die voorgeprogrammeerd is voor Canal Digital terwijl ik een andere provider heb (Trined). Is de Amino daarvoor onbruikbaar? Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Ik denk dat je weinig kans maakt, want alle kabelaars flikken hetzelfde. Ze investeren in apparatuur tegen aantrekkelijke prijzen, maar ze willen niet dat je weggaat. Dus een stuk klantenbinding die nogal hardnekkig is. Want ook Ziggo flikt dit en is voor mij ook de reden dat ik blijf en niet naar de glasvezel aansluiting van KPN ben overgestapt. Want de recorders waar ik al de commerciële programma's mee opneem, kijk ik later pas af en kan dan de reclame lekker skippen. KPN gaf ook aan dat ik die niet werkend zou krijgen. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
pietjepluk007 Geplaatst: 17 januari Auteur Delen Geplaatst: 17 januari Ik heb de Amino verkocht, want die kon ik niet gebruiken. Nu een Humax en via de kabel en dat werkt wel. Ook nog meer kanalen dan ik via digitaal heb 🙂 dus verder voor mij opgelost. Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Dat is mooi om te horen. Bedankt voor de terugkoppeling Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen