Ga naar inhoud

Mijn motor van de elektrische fiets "zoemt".


Aanbevolen berichten

Wij hebben vorige maand (begin mei 2023) onze nieuwe elektrische fietsen opgehaald. Prachtige Koga E-Nova CP - S - Black/Red High Gloss met een Bosch Active Line Plus motor. Waar de fiets van mijn man bijna geluidloos is, hoorde je bij mijn fiets een soort van "vliegwiel"geluid. Terug naar de dealer. Van Bosch onder garantie een nieuwe motor ontvangen en eronder gemonteerd. Alleen nu "zoemt" de motor(?) meer dan de fiets van mijn man, de leenfietsen die ik ondertussen gehad heb, de demofiets die wij destijds geprobeerd hebben voor aankoop, de fiets van mijn collega enz. De dealer zegt geen oplossing te hebben als Bosch de klacht afwijst. Wie heeft dit ook meegemaakt en eventueel advies? Bedankt.

Link naar reactie

Als eerste, je hebt een overeenkomst met de dealer en niet met Bosch. Dus verwijzen naar Bosch en wat zij er van vinden, doet niet ter zake.

Je stelt de dealer in gebreke en geeft hem de kans het op te lossen, zo niet, dan is een ontbinding van de koopovereenkomst, de volgende stap.

zie ook de

Wettelijke garantie Burgerlijk wetboek boek 7

en

Praktisch advies voor consumenten
van de Autoriteit Consument & Markt

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
  • Lampje sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...