Ga naar inhoud

Windows activeren?


Aanbevolen berichten

Jammer dat je niet verteld wat voor versie van Windows het is. Maar er is een grote kans dat Windows het overbrengen van bestanden tegen houd omdat het een te oude Windows versie is EN ook nog eens niet geregistreerd. Dan komen we op de vraag waarom Windows ineens(?) niet meer geactiveerd is. Dat kan verschillende redenen hebben. De "sleutel" is illegaal, Windows was nooit behoorlijk geactiveerd of het gaat om een zakelijke computer die verplicht om de zoveel tijd op het bijbehorende zakelijke netwerk aangesloten had moeten worden. Laatste punt; Het (mogelijk) (her-)activeren (waarbij absoluut geen garanties gegeven kunnen worden; Windows 7/8 https://tinyurl.com/CT130620h Windows 10 https://tinyurl.com/CT130620i
Link naar reactie
Bestanden niet uploaden naar one drive maar gewoon kopiëren (of verplaatsen) op een USB stick is in geval van een niet (of verlopen) geactiveerde Windows editie veel makkelijker. Daar hoeft Windows niet voor geactiveerd te worden. Tenzij het de bedoeling is weer te gaan werken met een dergelijk bejaarde laptop "van stal" Mvg, CSW Wouter, ook op YouTube
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Op 13-6-2020 om 20:27, eap.lid zei:

Ik heb m'n oude labtop weer van stal gehaald. Overal staat dat ik Windows moet activeren. Is dit echt noodzakelijk en kan dit een reden zijn dat ik bestanden niet kan uploaden naar One Drive?

was geschreven 13-06-2020,

helaas nog geen terugkoppeling gehad of de vraag inmiddels is opgelost en wat de oplossing is.

ik zou graag nog even willen vernemen of je naar aanleiding van de antwoorden, tot een oplossing bent gekomen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...