Ga naar inhoud

NovotronicW799 stinkt


joke.bruin

Aanbevolen berichten

Maak een oplossing van huishoudsoda, 1 kopje op 3 liter heet water, vul de machine hiermee tot het net niet uit de vulopening stroomt en laat dit een nacht staan. Gooi het sodawater door de vulopening en niet door de zeepbak. Na afpompen van het sodawater de machine nog 1 of 2 keer op 95 graden laten wassen, hoeft niet met wasgoed erin. Regelmatig de machine een was laten draaien op 95 graden voorkomt dat hij weer gaat stinken, het stinken wordt veroorzaakt door z.g. vetluis.
Link naar reactie
Wit-goed Bedankt voor de tip van de sodaoplossing maar u heeft het over een vulopening wat bedoelt u daar mee????? Het is een bovenlader ik heb 2 zeepbakjes (voorwas en hoofdwas)en eebakje voor de wasverzachter en de opening van de trommel. Als ik het in de opening van de trommel doe dan is 3 liter een beetje en kan ik het niet tot de rand toe vullen. En u geeft aan niet in het zeepbakje. Alvast bedankt voor de moeite
Link naar reactie
De vulopening is de opening waar u het wasgoed in de machine stopt. De drie liter is de oplossing van de soda, hoeveel keer drie liter er in de machine kan moet u even proberen, start de machine, als het water nemen stopt de klep openen en kijken hoe hoog het water in de trommel staat. Tot die hoogte de machine vullen met de soda oplossing. Soda kan het kunststof van de zeepbak aantasten, daarom vullen via de vulopening.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...