RobbeV Geplaatst: 3 december 2018 Delen Geplaatst: 3 december 2018 Hallo, ik zou graag een progamma die op mijn pc staat automatisch willen laten opstarten bij het aan zetten van de computer, ik heb daarin geslaagd maar bij het opstarten zie ik nog steeds het windows bureaublad.. Mijn vraag is of ik dit weg kan krijgen? Alsof het lijkt dat er geen windows op de computer staat? ? Quote Link naar reactie
Patrick12 Geplaatst: 3 december 2018 Delen Geplaatst: 3 december 2018 Robbe jij spreekt in raadsels hoor? Bij mijn weten moet je altijd eerst het besturingssysteem laten opstarten eer je? een spel, backup of recover kunt uitvoeren. Dus wees eens duidelijker wat dat programma van jou is dat je wil uitvoeren? Quote Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 3 december 2018 Delen Geplaatst: 3 december 2018 Klopt, eerst ziet hij het Windows bureaublad en gelijk daarna zegt hij dat het lijkt alsof er geen Windows op de computer staat. Hopelijk reageert RobbeV nog een keer. Quote Link naar reactie
merlin_thegreat Geplaatst: 12 april 2019 Delen Geplaatst: 12 april 2019 Het bureaublad uitschakelen zal niet lukken. Wat je dan wel kan doen is het volgende: - geef je bureaublad een effen kleur, eventueel gewoon zwart. GEEN afbeelding als achtergrond! - haal ALLE iconen van het bureaublad weg. Je kan je programma's nog altijd starten via het start menu. - verberg de takenbalk. Op die manier lijkt het bij het opstarten alsof er niets gebeurt tot het door jou gekozen autostart programma actief wordt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen