Ga naar inhoud
  • 0

Antivirus service uitgeschakeld fout 1068


Anoniem2

Vraag

Hallo,\r\n\r\nSinds een week kunnen wij geen mail meer versturen, er komt direct een melding terug \'reciepient rejected ip-adres is in rbl\'. Helpdesk UPC gaf aan dat het betekent dat het ip-adres op een blacklist staat. Bij UPC zelf staat het ip-adres overigens niet op de zwarte lijst, maar via een andere site is dit wel te zien. UPC raadde aan om de pc goed te beveiligen en dan zou het binnen 48 uur opgelost moeten zijn.\r\n\r\nMaar...verschillende (gratis) antivirus programma\'s werken nu niet meer op de pc. Zowel Panda als Avast geven (ook na deinstalleren en opnieuw installeren) telkens de melding dat het systeem onbeschermd is: de avast service is uitgeschakeld. De button \'starten\' of \'alles oplossen\' is niet aan te klikken en direct als je een scan start komt de melding \'De scan kan niet worden gestart. De eindpunttoewijzer heeft geen eindpunten meer beschikbaar\'.\r\n\r\nEn bij services geeft Avast Antivirus de melding dat hij hem op de lokale computer niet kan starten, fout 1068, afhankelijkheidservice of group kan niet worden gestart.\r\n\r\nwie o wie kan mij verder helpen, eventuele uitleg graag duidelijk stap voor stap :confused:.\r\n\r\nwindows 7,\r\n\r\nAlvast bedankt,
Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Niek: dag en datum ook gewoon goed.\nIk heb je link gelezen en de service security center staat gewoon aan.\nHousecall een QuickStart laten doen : 1 TrojGEB844E991 gevonden in C:/Windows/Kmsemulator.exe, deze laten \'fixen\' verder geen meldingen. \n\nObelix: nee panda is er helemaal af, er staat nu Avast op.\n\nWat mij als leek wel opvalt is dat als ik op services zoek, ik Windows update service en Windows defender niet (meer) in de lijst heb staan. firewall wel gewoon aan. Als ik Windows defender aanzet krijg ik de melding: opgegeven service is geen geïnstalleerde service fout 0x80070424.
Link naar reactie
  • 0
Windows defender wordt uitgeschakeld als het goed is, zodra je een ander antivirus programma installeert.\nMaak eerst een backup van de persoonlijke gegevens zoals docs, foto\'s en exporteer de mail naar een externe schijf.\nVerwijder daarna eens alle antivirus programma\'s. \nControleer of je al mail kunt versturen.\n\nDownload daarna alleen MSE hier [url]http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/security-essentials-download[/url]\n\nen doe daarmee een diepe/volledige scan en kijk wat het vindt\n\ncheck of je kan mailen\n\nDownload daarna de Emsisoft Emergency Kit Scanner (EEK) hier: [url]http://www.emsisoft.nl/nl/software/eek/[/url]\n\nKies voor Home/Thuis en download de free versie. Laat die zich uitpakken en daarna geheel updaten. Geef op dde 2 gestelde vragen JA en doe een diepe scan op het systeem. \nNa afloop alles wat je vindt verwijderen. \n\nKijk of je weer kunt mailen. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...