Hallo,\r\n\r\nSinds een week kunnen wij geen mail meer versturen, er komt direct een melding terug \'reciepient rejected ip-adres is in rbl\'. Helpdesk UPC gaf aan dat het betekent dat het ip-adres op een blacklist staat. Bij UPC zelf staat het ip-adres overigens niet op de zwarte lijst, maar via een andere site is dit wel te zien. UPC raadde aan om de pc goed te beveiligen en dan zou het binnen 48 uur opgelost moeten zijn.\r\n\r\nMaar...verschillende (gratis) antivirus programma\'s werken nu niet meer op de pc. Zowel Panda als Avast geven (ook na deinstalleren en opnieuw installeren) telkens de melding dat het systeem onbeschermd is: de avast service is uitgeschakeld. De button \'starten\' of \'alles oplossen\' is niet aan te klikken en direct als je een scan start komt de melding \'De scan kan niet worden gestart. De eindpunttoewijzer heeft geen eindpunten meer beschikbaar\'.\r\n\r\nEn bij services geeft Avast Antivirus de melding dat hij hem op de lokale computer niet kan starten, fout 1068, afhankelijkheidservice of group kan niet worden gestart.\r\n\r\nwie o wie kan mij verder helpen, eventuele uitleg graag duidelijk stap voor stap :confused:.\r\n\r\nwindows 7,\r\n\r\nAlvast bedankt,
Vraag
Anoniem2
Link naar reactie
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen