Ga naar inhoud

geluid laptop


Aanbevolen berichten

De laatste tijd start mijn laptop enkele malen zonder geluid op, wat erg lastig is als er b.v. een Skype aankomt en je het geluid niet hoort, zodat je hem mist. Omdat hij het niet altijd doet , moet ik dan na iedere nieuwe start het geluid controleren. Na uitzetten en opnieuw opstarten is het geluid er dan weer wel.
Link naar reactie
Dit heeft te maken met de slaapstand op de laptop, als je aan de stekker hangt is het onnodig de slaapstand enz aan te hebben, ik had hetzelfde op de laptop van mijn vriendin en ben weken bezig geweest tot ik er bij toeval achter kwam dat het aan de slaapstand lag.\nAls de laptop in slaap viel dan viel ook het geluid weg en kwam nadat ik een toets aanraakte niet terug, wat dus steevast resulteerde in een herstart.
Link naar reactie
Ik heb dus het genoemde bestand gedownload en nu staat er op mijn computer een programma HD Vdeck en dat vraagt bij iedere opstart om geopend te worden. Heb het nu een paar dagen aangekeken, maar er is nog geen verandering bij het opstarten \'s-morgens: geen geluid en dat lukt dus wel bij een herstart
Link naar reactie
[QUOTE=turner;654607]Ik heb dus het genoemde bestand gedownload en nu staat er op mijn computer een programma HD Vdeck en dat vraagt bij iedere opstart om geopend te worden. /QUOTE]\n\nTja..heb je de mogelijkheden bekeken die dat programma biedt? Misschien moet je simpel een vinkje zetten bij \"Openen bij opstart\" of zoiets..\nIk zie hier trouwens een handboek [url]http://netbooknetwork.net/2012/hands-on-hd-vdeck/[/url] \nMisschien moet je de button Default Device aanzetten?\n\nZie ik enige gelijkenis met [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=78224[/url]
Link naar reactie
Als je bij het aansluiten van de hdmi kabel naan de tv geluid hebt dan staan de geluid instellingen onder het luidsprekertje op de pc dus niet goed en moet je kiezen voor een andere uitgang, bijvoorbeeld stereo, maar maak een plaatje van het uitgangen venster en plaats het hier dan kunnen wij eens kijken.\n\nAls je bij het aansluiten van de hdmi kabel naan de tv geluid hebt dan staan de geluid instellingen onder het luidsprekertje op de pc dus niet goed en moet je kiezen voor een andere uitgang, bijvoorbeeld stereo, maar maak een plaatje van het uitgangen venster en plaats het hier dan kunnen wij eens kijken.\nklik met rechtermuisknop op luidspreker icoon en je krijgt dit scherm zie voorbeeld plaatje
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...