Ga naar inhoud

Win.MovieMaker


Aanbevolen berichten

Ik kan alleen [B]videoclipsen in AVI [/B]importeren in MovieMaker .[B]Video.Cliopsen in Mp4 [/B]lukt niet.\r\n Ik krijg een fout bericht: [I]Could not be Imported \r\n Klasse is niet Geregistreerd[/I]..\r\n Ik gebruik ; Win.7 ultimate en Explorer 10 en Win.MoevieMaker 6.0\r\n\r\n Wat moet ik nu doen???\r\n ricardo38
Link naar reactie
  • 2 weken later...
één goed codec pack installeren en niet allemaal losse, codecs kunnen soms gaan botsen en dus problemen geven.\nHaal ook nooit codec van zomaar een plek op het www , je zal de eerste niet zijn die codecs inclusief een virus heeft \n\nEr vanuit gaande dat je nu geen codec pack heb staan op de pc\nK-Lite codec pack is een goede\n[url]http://codecpack.nl/klcodec.htm[/url]\nEven goed lezen wat je wil, als ik hierboven lees over bewerken van 264 en ac3 zou ik de [B]full[/B] kiezen\n\nedit\nje hoeft niet de codecs in moviemaker te zetten.\nGewoon het pakket met de standaard instellingen installeren.
Link naar reactie
Ik heb alle standaard instellingen via Options>> Restore All Defaults ingesteld maar dat helpt dus niet. Q\r\nUOTE=turn;653448]één goed codec pack installeren en niet allemaal losse, codecs kunnen soms gaan botsen en dus problemen geven.\r\nHaal ook nooit codec van zomaar een plek op het www , je zal de eerste niet zijn die codecs inclusief een virus heeft \r\n\r\nEr vanuit gaande dat je nu geen codec pack heb staan op de pc\r\nK-Lite codec pack is een goede\r\n[url]http://codecpack.nl/klcodec.htm[/url]\r\nEven goed lezen wat je wil, als ik hierboven lees over bewerken van 264 en ac3 zou ik de [B]full[/B] kiezen\r\n\r\nedit\r\nje hoeft niet de codecs in moviemaker te zetten.\r\nGewoon het pakket met de standaard instellingen installeren.[/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...