Ga naar inhoud

Toshiba laptop wil niet meer booten


Aanbevolen berichten

hallo, allemaal,ik heb een probleempje,mijn toshiba satellite c87000 wil niet meer booten,noch met cdroom noch met usb.hdd geformateerd.\nals ik f12 kies om van uit dvd te booten of usb,krijg ik dat :\ninsert boot media in selected boot device and press a key.Reboot and select proper boot.\ndat krijg ik heel tijd dus.\nalvast bedankt
Link naar reactie
die zijn echt bootable, het ligt enkel en de toshiba laptop,als ik f12 kies dan zie ik dvd/cd hdd;usb maar als ik een kies pakt het niet en krijg ik :\ninsert boot media in selected boot device and press a key.Reboot and select proper boot..\nheb ervaring met windows installeren en zo,maar dat is eerste keer dat ik dit meemaak.
Link naar reactie
Het feit dat je de dvd speler ziet bij F12, wil niet zeggen dat hij ook dvd\'s of cd\'s kan lezen. Als je zeker weet, dat de dvd goed is zal het aan de dvd speler liggen.\nZelf pak ik dan mijn externe dvd lezer en start ik daarmee op. Of zet er even een andere dvd R/W in.\nDie USB dingen kosten tussen de 30 en 45 euro. Hebben wel vaak 2 usb poorten nodig.\n\nNiek
Link naar reactie
Gezien een andere cd/dvd wel wil starten moet je het toch in de dvd zoeken.\nEens goed schoonwrijven aan de afspeelkant of zien of er geen beschadiging aan zit?\n\nDoet me denken aan de introductie van die cd dingen indertijd. Je kon er met een spijker over krassen maar ze bleven afspeelbaar. Nou mooi niet, hoeft maar een klein krasje te zijn en onwerkbaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...