Ga naar inhoud

Waarshuwing CrystalDiskInfo


Aanbevolen berichten

Ik heb dit programma op mijn PC losgelaten en krijg als resultaat een Waarschuwing.\r\nEr worden 3 dingen gemeld die kennelijk niet in orde zijn:\r\n-Reallocated Sector Count:554\r\n-Current Pending Sector Count :46\r\n-Uncorrectable Sector Count :46 \r\nIk denk dat dit slaat op mijn harde schijf, maar heb geen idee wat dit betekent en of ik me zorgen moet maken.
Link naar reactie
Een hybride schijf gedraagt zich net als een gewone schijf. De ssd buffer is \"transparant\", dus niet zichtbaar voor windows en gebruiker.\n\nBij een ssd/harddisk combinatie installeer je windows op de ssd. Het makkelijkst gaat dat als je uitsluitend de ssd hebt aangesloten. De schijf gebruik je dan voor je data, en eventueel grotere programma\'s. Ook afhankelijk van hoe groot de ssd is, en je programma\'s zijn.\n\nHeb je helemaal geen grote bestanden of programma\'s, dan kun je er eventueel ook voor kiezen alleen een ssd in te zetten. 256GB heb je al voor onder de 100 euro.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...