Ga naar inhoud

Waarom word mij Logitech webcam niet herkend?


Aanbevolen berichten

Zo gauw ik me webcam aansluit op me computer krijg ik de volgende foutmelding:\r\n\r\nHet laatste USB-apparaat dat u op deze computer heeft aangesloten, heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer.\r\n\r\nIk heb al de drivers van de webcam gedownload en vervolgens geïnstalleerd. Maar dit helpt ook niet. Heeft iemand enige idee?\r\n\r\nMij systeem specificaties zijn\":\r\n\r\nWindows 8.1\r\nProcessor: AMD A6 3620 Quad-core\r\nVideokaart: AMD Radeon HD 7470 2GB\r\nRam: 6GB\r\n\r\nPS: Ik heb de webcam ook op een anderen computer aangesloten en op de anderen computer word de webcam wel geinstalleerd en werkt goed.\r\nWebcam: Logitech C920.
Link naar reactie
Volgens Logitech wordt de webcam niet ondersteund in Windows 8.1.\n[url]http://logitech-en-amr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/28817/kw/Logitech%20C920[/url].\n\nLijkt me overigens sterk, want 8.1 vindt de meeste drivers zelf, vroeg of laat. \nHet lijkt me ook meer een usb probleem dan een driver probleem. \nIk zou eens in apparaat beheer, alle usb poorten verwijderen en opnieuw opstarten. Windows zal ze dan zelf weer netjes installeren.\nDaarna installeer je de driver (W7 dus) en pas daarna sluit je de webcam aan.\n\nEdit: Ik zie net dat er wel drivers zijn voor Windows 8 [url]http://www.logitech.com/nl-nl/support/hd-pro-webcam-c920?section=downloads&bit=&osid=23[/url]\n\n\nNiek
Link naar reactie
Je kan ook proberen je moederbord even helemaal op nul te laten opstarten, dat wil in zeldzame gevallen (bepaalde moederborden / BIOS) wel eens een USB probleem oplossen[B]:[/B]\n\nWindows afsluiten, stekker er uit trekken. Mocht je een aan/uit schakelaar achter op je voeding hebben zitten [I]niet[/I] aankomen dus [I]aan laten [/I]staan. Dan een keer of drie op je aan/uit schakelaar aan de voorkant drukken, en vervolgens de PC weer aansluiten en opstarten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...