Ga naar inhoud

Asus keyboard


Aanbevolen berichten

Onlangs een nieuw keyboard aangeschaft.\r\nAsus M\\N KB 34211\r\nN13219 R41108\r\nP\\N oug10418010 BDP REV.1.0\r\nS\\N AUOF 1123000437\r\n\r\nDit toetsenbord heeft de @ op een toets zitten waarbij de shift toets niet hoeft te worden gebruikt, deze kan ik nu alleen nog benaderen met shift2.\r\nDe rest is niet veel beter. heb al geprobeerd deze indeling te wijzigen engels, amerikaans.\r\ngeeft geen verschil..\r\nBesturingsysteem win 7 pro.\r\nWeet één van de forumleden wat ik moet doen, en waar moet ik deze wijziginen dan aanbrengen?\r\n\r\nBij voorbaat mijn hartelijke dank.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;652257]Een vaag verhaal. Normaal is \"shift + 2 de @.\r\nIs het een QWERTY of een AZERTY toetsenbord en wat is je huidige Toetsenbord indeling. ?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\nEen qwerty toetsenbord,\r\nDe indeling is lastig te omschrijven, maar de specials zitten op vreemde plaatsen.\r\nDe speciale tekens zitten op plaatsen waar je ze niet verwacht en werken niet, na enig zoek en probeer werk krijg je ze wel te voorschijn, maar zitten dan op een andere plek
Link naar reactie
Nog niet echt duidelijk. \nOp de toetsen staan tekens. Verschijnt als je de toest indrukt het teken wat er op staat? \nOf zitten de toetsen op het tb op rare plaatsen. \n\nEn nogmaals: Hoe staat je toetsenbord indeling van Windows. (Configuratie scherm > Klok taal en regio > toetsenborden.\n\nDat moet staan op Nederlands / Verenigdestaten Internationaal. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...