Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, \r\nIk heb een vreemd probleem na een pc Crash heb ik alles opnieuw op de pc gezet en eigenlijk alles werkt weer alleen ik heb een modem aan mijn pc hangen en normaal als ik de PC uitzet gaat ook het modem uit.\r\nmaar dat doet hij niet meer je moet wel aangeven in het menu van dit modem dat hij in de slaapstand gaat en dat heb ik ook gedaan.\r\nNu heb ik de maker van dit modem gemaild en het probleem voorgelegd en die zegt dat er iets fout is met de USB poort alleen hij kan natuurlijk ook niet vertellen wat. \r\ndus mijn vraag in dit forum is weet iemand wat ik aan of juist uit moet vinken bij mijn Usb poort zodat het modem gewoon in de slaap mode gaat zodra de Pc uitgezet wordt?\r\n\r\nAlvast bedankt \r\ngroeten \r\nRien?
Link naar reactie
Heb je alle drivers van je moederbord en andere hardware ook opnieuw geïnstalleerd?\nWat aan de energie voorzieningen van een USB poort kan je volgens mij weinig veranderen.\nHangt het modem aan dezelfde USB poort als voorheen? Er zijn de laatste jaren meerdere soorten USB poorten. Bijvoorbeeld die extra energie leveren voor het opladen van andere apparatuur.\n\nNiek
Link naar reactie
Oke thnx voor het terug melden.\nAls het mijn pc was, zou ik even in apparaat beheer kijken of alle hardware ook voorzien is van drivers. (geen gele vraagtekens etc) en ik ik zou met de gratis versie van HDTune even een volledige error controle doen. [url]http://www.hdtune.com/[/url]\nAlle blokjes moeten groen zijn na de controle die 1 tot 2 uur kan duren. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...