Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Yep Heb even een vraagje , Mijn buurvrouw heeft een glas wijn op hare laptop omgestoten en die wil nu niet meer opstarten .Laptop was al 5 jaar en ze geeft een nieuwe gekocht .Heb de harde schijf uit die oude laptop gehaald en aan gesloten met een SATA converter aan haar nieuwe laptop ,maar die laptop vind die harde schijf niet ,staat dus niet bij haar computer in de verkenner .Als ik kijk bij haar apparaten staat die harde schijf er wel bij als ik daar de eigenschappen wil bekijken van die harde schijf en klik op bestanden openen gebeurt er niets hoe zou da komen ? Of zou de harde schijf kapot zijn ,ik hoor ze allesins niet draaien In bijlage printscreen
Link naar reactie
Op je plaatje zie je alleen de harde schijf van de huidige werkende laptop . met een Harddisk van 500 GB.\r\n\r\nSoms moet je even geduld hebben na het aan sluiten van een extern apparaat .\r\n\r\nWel goed aangesloten ??\r\n\r\nAls hij niet zichtbaar word en hij draait niet , veel geluid maken ze niet , even tijdens het opstarten de hand op de schijf houden kleine trilling kun je als hij werkt wel voelen.
Link naar reactie
Ik zou er even mijn oor tegenaan leggen, op het moment dat je hem aansluit.\nIk zie inderdaad G staan als verwisselbaar medium, omdat hij via USB in aangesloten.\nAlleen de tekst er achter is verontrustend... \" geen medium\".\n\nProbeer eens het één en ander uit. De laptop opstarten met de hd al aangesloten (kan lang duren, maar geduld is een schone zaak).\n\nNiek
Link naar reactie
Easeus datarecovery professional (een betaald recover programma) wil zo\'n schijf nog weleens wel zien. Mogelijk kan je dan de bestanden recoveren.\n\nOf opstarten vanaf een Ubuntu dvd en kijken of je hem dan ziet. [url]http://www.ubuntu.com/download/desktop[/url] . Downloaden op dvd branden en daar vanaf opstarten.\n\nAls windows de schijf niet ziet, kan je hem lastig controleren. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...