Ga naar inhoud

Externe hardeschijf en beeldscherm probleem


Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk heb een probleem met de externe hardeschijf en ook met het beeldscherm.\r\n\r\nAls ik die aansluit en dan aan zet dan komt er een mapje waarmee ik de bestanden kan weergeven.\r\n\r\nAls ik op weergeven wil drukken dan opent hij die wel maar dan duurt het maar even en hij valt zomaar weg,en dit gebeurd elke keer weer.\r\n\r\nIk heb ook een andere USB poort gebruikt en ook daar het zelfde probleem.\r\n\r\nWaar zou dat probleem aan kunnen liggen?.\r\n\r\nMijn volgende probleem is het beeldscherm 25 inch van HP (HP2510i)\r\n\r\nAf en toe knippert het beeldscherm maar soms ook een hele tijd niet waar zou dat aan kunnen liggen?,alle updates en stuurprogramma\'s zijn geinstalleerd en de computer moet nog 3 jaar worden.\r\n\r\nAlvast bedankt voor de reacties.\r\n\r\nPascal
Link naar reactie
Afgezien van het feit dat je beter voor elk probleem een aparte thread kan starten.\n\nHarde schijf:\nZoek bij HP de drivers op van jou model pc, download die en installeer ze. Te beginnen bij de chipset drivers. \n\nHeb je al een andere kabel geprobeerd tussen HD en pc? Is de aansluiting bij de harde schijf nog wel stevig. (mini usb wil nog wel eens erg brak worden) \n\nHet scherm:\n\nprobeer het scherm een poosje met een andere pc. Geeft het daar hetzelfde probleem, dan weet je dat het aan het scherm ligt. \nZo niet, dan gaan we de pc verder bekijken.\n\nNiek
Link naar reactie
Inderdaad eens naar het mini-USB gaatje kijken, ik zorg er altijd voor dat het snoertje héél licht strak naar één zijkant getrokken wordt, en zo gefixeerd blijft hangen, zodat het stekkertje zo min mogelijk beweegt.\r\nLet op het lampje of dat na insteken in een \'krakerig\' patroon knippert als je het draadje licht beweegt.\r\n\r\n\r\nEn voor je monitor, heb je een losse grafische kaart ? Kijk dan of die wel goed in het slot gestoken zit, en/of beweeg ook daar eens wat aan de kabel.
Link naar reactie
Helaas is het niet goed met de externe hardeschijf. Hij gaat wel even aan en later komt er schermpje schijfstation j moet geformatteerd worden,maar als ik dat moet doen ben ik vast mijn bestanden kwijt?. Het lampje brand/knippert ook niet meer als die aan is. Ik heb nog een andere externe hardeschijf en daar heb ik geen problemen mee.
Link naar reactie
Ik vermoed dat de externe schijf is beschadigd. Is je pc ook trager, als je de hd aansluit?\nMet Recuva [url]http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/Recuva%20bestandsherstel[/url] kan de proberen de bestanden te redden, als je de schijf nog \"online\" krijgt. \nAnders kan je hem nog uit de case bouwen en rechtstreeks met sata en power kabel aan je pc hangen en kijken of je zo de bestanden kunt redden.\n\nNiek
Link naar reactie
Mijn pc is zowiezo traag. Bedankt voor de tip dat programma heb ik gedownload. En toen heb ik de bestanden overgezet op mijn andere externe hardeschijf. Vandaag heb ik die externe hardeschijf waar ik problemen mee had weer aangedaan en nu is het goed. Nu zet ik de bestanden weer terug op die externe hardeschijf en hij valt niet meer weg.
Link naar reactie
[QUOTE=passiepas;652293]Vandaag heb ik die externe hardeschijf waar ik problemen mee had weer aangedaan en nu is het goed. Nu zet ik de bestanden weer terug op die externe hardeschijf en hij valt niet meer weg.[/QUOTE]\r\nIs dat een solide oplossing ? Dat wegvallen heeft denk ik nog een oorzaak, en die zie ik niet opgelost. Let er daarom op dat je dat ding niet voor belangrijke backup gebruikt.
Link naar reactie
Niet vergeten als je echt nog bestanden van de schijf nodig hebt, je kan hem uit de behuizing (laten) halen[B]:[/B]\r\n[QUOTE=Niekie30;652036]\r\nAnders kan je hem nog uit de case bouwen en rechtstreeks met sata en power kabel aan je pc hangen en kijken of je zo de bestanden kunt redden.\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nVerder goed veel meer geluk er mee ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...