Ga naar inhoud

vraag over MSX Music Module


Aanbevolen berichten

Ik gebruik de emulator blueMSX, die ik van de MSX-cdrom heb gehaald. Werkt keurig en alle games die op de cdrom staan werken allemaal.\r\n\r\nIk heb op internet de rom voor de Music Module gevonden. Die werkt onder blueMSX prima. In dat programma kun je samples opnemen. Indertijd zat in de cartridge waarop het programma stond een microfoon ingebouwd. In de romversie wil ik nu ook graag een microfoon kunnen gebruiken. Ik werk met een laptop met ingebouwde microfoon en mijn vraag is: kan ik die ingebouwde microfoon vanuit de Module aanroepen? Als dat niet kan, is het dan mogelijk een losse microfoon op de microfooningang van de laptop aan te sluiten?
Link naar reactie
Wie zijn \'we\'? Ik neem aan dat je niet voor iedereen hier het woord voert.\r\n\r\nOn topic:\r\nals het zo eenvoudig was vroeg ik het niet hè?\r\nZoals de vraag gesteld is is ie duidelijk genoeg, lijkt me. Een losse microfoon aansluiten kan wel maar hij moet vervolgens ook nog door de software van blueMSX worden herkend. En daar loop ik dus vast.\r\n\r\nDus nogmaals de vraag of de mogelijkheid bestaat om in blueMSX de ingebouwde microfoon te kunnen selecteren of een externe microfoon aan te sluiten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...