Ga naar inhoud

laptop gaat flikkeren tijdens herstart


Aanbevolen berichten

Mijn laptop met Vista gaat steeds flikkeren als ik wil herstarten. Grijze strepen, wit, grijs beeld.. Ik moet dan de laptop helemaal uitschakelen met het uit-knopje, even wachten, en hij doet het weer. Al een hele tijd vermijd ik dus het herstarten. Ook is na de wissel met Ubuntu het batterij-icoontje onderin verdwenen. Als ik hem uit heb gehad is hij er vaak weer. Hoe herstel ik dat? Er is wel mee te leven, maar toch...
Link naar reactie
[QUOTE=Johannes1903;651550] Ook is na de wissel met Ubuntu het batterij-icoontje onderin verdwenen. Als ik hem uit heb gehad is hij er vaak weer. Hoe herstel ik dat? Er is wel mee te leven, maar toch...[/QUOTE]\n\nDat flikkeren zal te maken hebben, met de juiste driver voor je videochip.\nMaar wat bedoel je hiermee?\n[QUOTE]Ook is na de wissel met Ubuntu het batterij-icoontje onderin verdwenen[/QUOTE]\nHeb je dat icoontje ook niet meer als je onder Vista draait?\nOf heb je er eerder Ubuntu op gehad en nu Vista?\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;651553]Dat flikkeren zal te maken hebben, met de juiste driver voor je videochip.\r\nMaar wat bedoel je hiermee?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHij heeft afgesloten, Dan probeert hij weer op te starten, maar in plaats van door te gaan naar het opstartscherm, gaat hij knipperen, strepen, grijze vlakken, ziet er heel eng uit. Het enige dat helpt is het uit-knopje. Direct weer opstarten gaat ook niet, ik moet even wachten. Dan gaat het weer zoals normaal. Het is niet zo dat de laptop te heet wordt, hij heeft een normale temperatuur van 44 graden.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;651553]\r\nHeb je dat icoontje ook niet meer als je onder Vista draait?\r\nOf heb je er eerder Ubuntu op gehad en nu Vista?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nZe staan er allebei op. Als ik na Vista afsluit, en wéér opstart, dan zijn de icoontjes weer terug. Soms is het icoontje er wel de keer direct na Ubuntu, en dan is het de volgende keer verdwenen. :confused:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...