Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2014 [QUOTE=Joman;651511]Doe de modem/router eens uit, stroom er af, PC\'s enz ook stroom er af, modem router opstarten en PC\'s opstarten (of heb je al gedaan?).\r\nDoe anders ook een scan met MBAM.[/QUOTE]\r\n\r\nYes, meerdere malen.. geen resultaat\r\n\r\nBedoel je deze? : [url]http://www.idealsoftware.nl/MBAM/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2014 [QUOTE=Arjan van de Wetering;651514]Nog even over het vaste IP-adres: wat had je als gateway en dns-server ingevuld?[/QUOTE]\r\n\r\nOndertussen had mijn zus de provider Tele2 gebeld (in de hoop dat zij een oplossing wisten), zij vertelden dat het op automatisch moest staan. Waardoor die instellingen nu zijn gewist...\r\n\r\nMaar, ik had alleen een ip ingevuld, de rest (gateway of dns??), had het systeem zelf aangevuld. Ik meen dat het iets met 2.55.55. was :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2014 Bij HP zijn drivers gewoon gratis.\n[url]http://www8.hp.com/nl/nl/drivers.html[/url]\nZoek daar op het type van je laptop. (Zie sticker onderzijde) en kies je besturing systeem.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen