Ga naar inhoud

Extra Video kaart


Aanbevolen berichten

Wel het volgende wil ik gaan doen ik heb een Video kaart erin zitten met 2 uitgangen maar ik wil een derde monitor er op aan sluiten nu is mijn vraag hoe kan ik dit het beste doen kan ik er een andere kaart bijplaatsen? en de welke kan ik dan het beste nemen?\r\n\r\nHet systeem is een Core 2 quad q8400 2.66 GHZ \r\nen de video kaart die er in zit is een HD4650 1 GB 650M en daar zitten 2 uitgangen op maar nu wil ik een derde monitor gaan gebruiken maar weet niet of ik zo maar een kaart er in kan doen \r\nOS is Windows 7 64 byte\r\n\r\nAlvast bedankt voor de reacties \r\ngroet Rien
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;651439]Ik zou wel eens willen weten welk moederbord cwfreack gebruikt. Niet elk MB heeft 2 x pci-e toch?\n\nNiek[/QUOTE]\n\nPCI-e wel. PCI-e x16, not so much.\n:mrgreen:\n\nOverigens is het voor een el-cheapo videokaartje niet nodig om een x16 of zelfs maar een x8 slot te gebruiken - een x4 slot is vaak al snel zat.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik ben geen grote kenner hier maar mijn ervaring is dat twee video kaarten naast elkaar niet werken. Ik heb dit hier met mijn oude pc ook al eens geprobeerd maar moest dan altijd in de bios aangeven welke video kaart er gebruikt moest worden. dan deed een van de twee video kaarten het niet.. Als het mogelijk is om dit toch aan de praat te krijgen ben ik ook geinteresseerd. Want kun je dan 3 monitoren naast elkaar \"doorlopend\" zetten?
Link naar reactie
[QUOTE=Nrad;652399]Ik ben geen grote kenner hier maar mijn ervaring is dat twee video kaarten naast elkaar niet werken. Ik heb dit hier met mijn oude pc ook al eens geprobeerd maar moest dan altijd in de bios aangeven welke video kaart er gebruikt moest worden. dan deed een van de twee video kaarten het niet.. Als het mogelijk is om dit toch aan de praat te krijgen ben ik ook geinteresseerd. Want kun je dan 3 monitoren naast elkaar \"doorlopend\" zetten?[/QUOTE]\n\nDat is onzin. Er is al jaren Crossfire en SLI voor Ati of Nvidia kaarten en dat werkt perfect, als je maar niet denkt dat je 2 x zoveel grafische kracht krijgt van zo\'n opstelling. \nJe hebt dus toen iets niet goed gedaan.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...