Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Games er op zetten heeft niet zoveel zin. Ja ze starten wat sneller op en de schermen worden wat sneller geladen vanaf de schijf.\nZelf zou ik wel gaan voor 120 GB, om toch wat vaak gebruikte programma\'s gewoon te kunnen installeren.\nDe mappen \"Mijn documenten\" Mijn Muziek\"etc. kan je na de installatie via Rechtklik \"eigenschappen\" en dan tabblad \"Locatie wijzigen\" verplaatsen naar een data disk. \nWindows 7 (pro) zelf is bij mij 26 GB. \n\nNiek
Link naar reactie
Alles wat je op HDD installeerd/zet zal inderdaad trager opstarten dan van ssd.\r\nMaar zolang je OS van ssd opstart, zijn de voordelen enorm vergeleken met HDD. \r\n\r\nIk heb zelf een pc van 8 jaar oud met een ssd uitgerust.\r\nDraait nu windows7 premium met 3Gb geheugen.\r\nJe merkt natuurlijk dat hij oud is, maar het verschil is enorm.
Link naar reactie
Hij bedoelt dus dat als je een goedkope HDD naast een snelle SSD gebruikt, het systeem trager wordt. Ik zou dan beter een duurdere HDD met betere specs er naast kunnen zetten. Maar ik vraag me af of dat veel uitmaakt als je het besturingssyteem op de SSD zet. Moet je dan inderdaad een duurdere HDD kopen of maakt dat niet veel uit.
Link naar reactie
[QUOTE=monstermuis;651753]Mijn broer zegt als je een SSD gebruikt samen met een langzame HDD, dat dan je hele systeem traag wordt, de artikel zegt dat het minder van belang is. Wie heeft gelijk.[/QUOTE]\r\n\r\nHet verschil tussen een snellere HDD en een langzamere HDD is erg miniem. (Tenzij je over een Windows installatie erop praat, dan merk je het misschien) Als je besturing systeem en je veel gebruikte programma\'s op de ssd staan, gaat het helemaal goed komen. \r\n\r\nIk werk zelf met 2 Data disks van elk 1 TB. De één is een 7200 en de ander een 5400 toeren ding. Ik heb nog nooit enig verschil gemerk met welke actie dan ook van 1 van beide schijven.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...