Ga naar inhoud

printer en dosbox


Aanbevolen berichten

Hi Iedereen,\r\n\r\nIk zit met het volgende.\r\n\r\nIk ben bij een kennis van mij bezig geweest met dosbox omdat hij een bepaald programma gebruikt wat alleen onder dos werkt (er is geen windows 7 x64 versie van deze software)\r\n\r\nIk heb de software werken gekregen via dosbox, alleen heeft hij ook een printer die is aangesloten op de LPT1 poort.\r\n\r\nDe bedoeling is dat er via de software die wordt opgestart met dosbox ook geprint kan worden.\r\n\r\nIk heb de normale dosbox en de bosbox megabuild.\r\nNu lees ik op internet iets over printfil, maar die programma heeft een 30 dagen trial en dan moet je het kopen.\r\n\r\nWeet iemand misschien nog een andere manier om de printer werkend te krijgen via dosbox en tevens een manier om hem elke keer bij het opstarten van dosbox en de software automatisch te laten werken?\r\n\r\nmvg\r\nPatrick
Link naar reactie
het type printer weet ik zo ff niet. ik dacht de hp laserjet 1200 serie\r\nde printer zit op de lpt1 poort .. parallel dus in dit geval.\r\n\r\n[QUOTE=Edmoor;651273]Het lijkt me wel handig als je er even het merk en type printer bij vermeld en of deze een parallelle of seriële aansluiting heeft.\r\n\r\nLees ook dit eens:\r\n[url]http://superuser.com/questions/96812/using-a-printer-in-dosbox[/url][/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...