Ga naar inhoud

Geluid in powerpoint presentatie stopt na 25


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een filmpje gemaakt met Adobe Premiere Elements, een filmpje met muziek erbij en ondertiteling, van zo\'n 1.40 minuut.\r\nIk wil dit gebruiken in een powerpont presentatie. Het laat zit zich prima afspelen in Adobe en ook via de verkenner etc. Beeld en geluid allemaal perfect.\r\nNu neem ik het op in de PP en dan heb ik 25 seconden muziek en dan stopt het geluid, filmpje draait gewoon door, maar geen geluid. \r\nOveral gezocht naar het hoe, wat en waarom, maar ik kan de oplossing nergens vinden.\r\nHeeft Iemand een idee waar ik de oplossing moet zoeken? \r\nIk zou er zeer mee geholpen zijn..
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik had vanavond exact hetzelfde probleem en zag jouw vraag op dit forum.\nDaarna heb ik verschillende exportinstellingen getest in Premiere Elements. (versie 11) Het gaat fout met een MPEG2 filmpje met Dolby geluid. Het gaat o.a. goed met de MPEG2 instelling, Hoge kwaliteit HDTV met MPEG audio 384 kbps, 16 bits stereo.\nVoor een goede beeldkwaliteit zou ik wel kiezen voor een HD instelling, als het bronmateriaal ook HD is
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...